Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@19:02:23 GMT

استحقاق زدن حداقل یک گل را داشتیم

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۹۹۳۴

استحقاق زدن حداقل یک گل را داشتیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه اول یک گل بچه گانه خوردیم. اما در نیمه دوم به گونه ای رقابت کردیم که استحقاق این را داشتیم تا حداقل یک گل بزنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مجتبی حسینی پس از شکست تیمش در دربی خوزستان که در ورزشگاه خانگی صنعت نفت آبادان برگزار شد، با حضور در نشست خبری پایان این دیدار، اظهار کرد: ما در این مسابقه شروع خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت دست ما بود و بچه ها شناور مسابقه دادند. اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

 

او گفت: در نیمه اول یک گل بچه گانه خوردیم. اما در نیمه دوم به گونه ای رقابت کردیم که استحقاق این را داشتیم تا حداقل یک گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان افزود: در نیمه دوم فرصت‌هایی خلق کردیم که منجر به گل نشد و باز با غافلگیری و اشتباه فردی گل دوم را دریافت کردیم.

لازم به ذکر است که دربی نفتی های خوزستان فی مابین صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو بر صفر به نفع طلایی پوشان میزبان به پایان رسید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران نشست خبری مجتبی حسینی برنا خوزستان نفت مسجدسلیمان دربی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24

دوری لسترسیتی از لیگ برتر چندان طولانی نشد.

در فاصله یک هفته تا پایان فصل 2023/24 چمپیونشیپ، قهرمانی لسترسیتی در این رقابت ها مسجل شد. روباه ها هفته گذشته بازگشت خود به لیگ برتر را قطعی کرده بودند.

رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت

لسترسیتی فقط یک فصل از لیگ برتر دور ماند و آنها با قهرمانی در چمپیونشیپ به بالاترین سطح فوتبال انگلستان برمی گردند. لسترسیتی امشب در جریان دیداری از هفته 45 چمپیونشیپ در زمین پرستون به برتری 3-0 رسید و قهرمانی خود را مسجل کرد. نایب قهرمان این رقابت ها از میان لیدزیونایتد و ایپسویچ تاون خواهد بود. در فاصله یک هفته تا پایان رقابت ها، ایپسویچ تاون با یک بازی کمتر نسبت به لیدزیونایتد از شانس بسیار خوبی برای نایب قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر برخوردار است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن