Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@09:37:23 GMT

تداوم صدرنشینی شاگردان محمود فکری

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۰۱۴۴

تداوم صدرنشینی شاگردان محمود فکری

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در ادامه رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار با برتری ۲ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. ارسلان مطهری در دقیقه ۳۸ و مهدی قایدی در دقیقه ۷۳ برای استقلال گل زدند.

نیمه اول این دیدار هر چند بیشتر در اختیار استقلال بود اما شاگردان رسول خطیبی نیز موقعیت‌هایی را برای رسیدن به گل داشتند اما رشید مظاهری مثل دیدارهای گذشته در چند صحنه اجازه نداد دروازه‌اش باز شود و مقابل حملات تیم اراکی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تیم آلومینیوم حملاتی را روی دروازه استقلال پی ریزی کرده بود، در دقیقه ۳۸ تیم میزبان با ضربه زیبای ارسلان مطهری به گل برتری دست پیدا کرد. مطهری که در هفته اول یک گل برای استقلال به ثمر رسانده بود پس از چندین هفته بالاخره قفل پایش باز شد و دوباره گلزنی کرد.

در دقایق باقی مانده از نیمه اول تیم استقلال بازهم به حملاتش ادامه داد تا تعداد گل‌هایش را بیشتر کند اما در رسیدن به این مهم موفق نبود تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان برسد.

نیمه دوم هم جذابیت‌های خاص خودش را داشت و هر دو تیم برای رسیدن به گل تلاش کردند. استقلال که به نظر می‌رسید نسبت به دیدارهای گذشته از روند هجومی تری سود می‌برد موقعیت‌هایی را روی دروازه مهمان اراکی ایجاد کرد اما در رسیدن به گل چندان موفق نبود.

مهدی قایدی که نسبت به دیدارهای گذشته سرحال تر نشان می‌داد در چند فرصت تا نزدیکی باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشت و نتوانست به تعداد گل‌هایش اضافه کند.

در دقیقه ۶۸ آلومینیوم تا نزدیکی دروازه استقلال پیش رفت و صاحب یک فرصت خوب برای گلزنی شد اما شوت بازیکن این تیم با برخورد به بدن مدافع استقلال از مسیر دروازه دور شد تا جدال دو تیم برای رسیدن به گل ادامه داشته باشد.

در دقیقه ۷۰ محمود فکری یک بازیکن تازه از مصدومیت برگشته را به میدان فرستاد تا برای دربی آماده شود. شیخ دیاباته که چند هفته‌ای به دلیل مصدومیت غایب بود به جای احمد موسوی وارد زمین شد تا در شرایط بازی برای دیدار با پرسپولیس قرار بگیرد.

سه دقیقه بعد از حضور شیخ دیاباته استقلال به گل دوم رسید. در این صحنه مهدی قایدی با پاسی که شیخ دیاباته به او داد راهی محوطه جریمه حریف شد با ضربه‌ای که به توپ زد برای دومین بار دروازه آلومینیوم را باز کرد تا کار آبی‌ها برای رسیدن به یک پیروزی آسان‌تر شود.

در دقایق پایانی استقلال سعی در کنترل بازی و رسیدن به یک پیروزی شیرین و با ارزش داشت که به خواسته‌اش هم رسید و توانست سه امتیاز این بازی را قبل از دربی به خود اختصاص دهد. شاگردان فکری با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت و یک بازی کمتر نسبت به این تیم در صدر جدول باقی ماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086567 برچسب‌ها استقلال تهران آلومینیوم اراک لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران آلومینیوم اراک لیگ برتر ایران برای رسیدن رسیدن به گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور به دنبال جبران شکست‌های قبلی مقابل استقلال بود و نمی‌خواست در ورزشگاه خانگی امتیازی به آبی‌ها بدهد، اما نمایش مطمئن خط دفاعی مطمئن صدرنشین لیگ برتر با حضور مرادمند، روزبه چشمی و ایمان سلیمی کاری کرد تا راه نفوذ به سمت دروازه بسته بماند و ضربه زیادی به سمت چارچوب نرود.

محمدحسین مرادمند که در دیدارهای گذشته استقلال هم مطمئن و پرتلاش کار کرده بود، در جدال با تراکتور عملکرد دفاعی درخشانی داشت و بازی موثر او نگذاشت ستاره‌های قرمزپوش کاری از پیش ببرند تا بسته ماندن دروازه تیمش و کسب یک امتیاز منجر به ادامه صدرنشینی آبی‌ها در یک رقابت سخت شود.

مرادمند در همان نیمه اول بازی هم نزدیک بود یک اخراجی از تراکتوری‌ها بگیرد که این اتفاق نیفتاد ولی با این حال، عملکرد این مدافع ویژه‌تر از همه آبی‌پوشان در این مسابقه دشوار بود که توانستند صدرنشینی را حفظ کنند.

این مدافع که قبل از مصدومیت آرمین سهرابیان دور از ترکیب بود، با عملکردش حالا شرایط بازگشت این بازیکن آسیب دیده به جمع نفرات اصلی را سخت‌تر از قبل کرده و بعید نیست دوباره در کنار چشمی و سلیمی در بازی بعدی برابر ذوب‌آهن دیده شود.

دیگر خبرها

  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس