Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:20:14 GMT

طرح یاوران عدالت در یزد رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۰۲۴۹

طرح یاوران عدالت در یزد رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس کل دادگستری استان یزد، بعدازظهر امروز در مراسم رونمایی از طرح یاوران عدالت اظهار داشت: در قالب این طرح به افراد نیازمند به خدمات و مشاوره‌های حقوقی، خدمات رایگان ارائه می شود.

غلامعلی دهشیری عنوان کرد: دستگاه قضایی استان یزد به سهم خود در کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد ورود کرده و طرح‌های تخصصی این حوزه را اجرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های چهل‌گانه ای که توسط کمیته های مختلف این کنگره برگزار می شود، افزود: ارائه ۴ هزار مشاوره و خدمت حقوقی رایگان به نیت ۴ هزار شهید استان یزد نیز از جمله این برنامه هاست که توسط دستگاه قضایی اجرایی می شود.

دهشیری یادآور شد: همچنین در قالب این برنامه، مقدمات ختم ۴۰۰ پرونده به صلح و سازش فراهم شده و امیدواریم با یاد و نیت شهدا بتوانیم این برنامه را اجرایی کنیم.

رئیس کل دادگستری استان یزد یزد در ادامه این نشست به ارائه گزارشی از خدمات مشاوره ای و حقوقی، آمار پرونده های ورودی و مختومه همچنین پرونده هایی که به صلح و سازش ختم شده اند، پرداخت.

به گزارش مهر، پوستر طرح یاوران ولایت امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان یزد و فرمانده سپاه الغدیر استان یزد رونمایی و امضا شد.

کد خبر 5114098

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد سپاه الغدیر استان یزد قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا کرمانشاه آلودگی هوا عکس استانها بوشهر جبهه مقاومت گرگان شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) بخشنامه مدیرکل حقوقی گمرک باطل شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • (ویدیو) بخشنامه مدیرکل حقوقی گمرک باطل شد
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس