Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا قاسم‌پور دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این مدت حدود ۶۰۰ واحد صنفی متخلف پلمب شده‌اند.
وی ادامه داد: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح همچنان در مراکز شهرستان‌های استان ادامه دارد و محدودیتی برای تردد درون استانی خودروهای شخصی وجود ندارد.
معاون استاندار فارس گفت: خودروهای شخصی سایر استان‌ها که در وضعیت قرمز و نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارند، اجازه ورود به استان فارس را ندارند، همچنین خودروهای شخصی استان فارس نمی‌توانند وارد شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسم‌پور افزود: هم اکنون همه شهرستان‌های استان فارس در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۴ دی‌ماه اعلام کرد: با فوت ۱۰۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۵ هزار و ۵۴۰ تن رسید.
استان فارس در برگیرنده ۳۶ شهرستان در تقسیمات کشوری است.
 

برچسب‌ها شیراز استانداری فارس فارس محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز استانداری فارس فارس شیراز استانداری فارس فارس محدودیت های کرونا اخبار کنکور استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!

به گزارش ورزش سه، جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال روزهای جالبی را در این تیم پشت سر می‌گذارد و علاوه بر درخشش در ترکیب این تیم تمرینات پرنشاطی را هم پشت سر می‌گذارد.

او در جریان تمرینات استقلال و حتی خارج از تمرینات هم رابطه صمیمانه ای با فول بک ها راست و چپ استقلال پیدا کرده و رفاقت با آنها در رویکرد آنها داخل زمین و حتی تمرینات هم تاثیر مثبت گذاشته است.

با توجه به شکل بازی استقلال که ماشاریپوف برای خلق موقعیت به سمت چپ و راست شیفت می‌شود و کارهای ترکیبی با فول‌بک های تکنیکی-سرعتی استقلال انجام می‌دهد، شناخت بیشتر و درک تاکتیکی و علاوه بر آن رابطه خوب آنها باعث شده تا کیفیت این تیم در فاز هجومی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد.

ابولفضل جلالی با انتشار استوری در اینستاگرام شخصی خودش از تمرینات شخصی زیر نظر مربی‌ بدنساز استقلال به همراه جلال‌الدین ماشاریپوف رونمایی کرد، البته او در تمرین امروز غایب بود و همین زمینه ساز شوخی مجازی مدافع چپ پای استقلال با هافبک ازبکستانی شده بود.

ماشاریپوف پس از تغییر پستی که در تیم استقلال پیدا کرد به شکل قابل توجهی عملکرد خودش و این تیم را بهبود بخشید و فوتبال چشم نوازی را ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم