Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی شامگاه دوشنبه با همراهی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی، فرمانده مرزبانی استان و جمعی از مسوولان نظامی و اداری استان با خانواده شهید مدافع حریم وطن در شهرستان بیرجند دیدار کرد و شهادت این شهید گرانقدر را تسلیت گفت.

شهید سعید بنی اسدی از کارکنان پلیس خراسان جنوبی صبح امروز (دوشنبه) طی عملیاتی در راه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان سربیشه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: استوار سعید بنی اسدی از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه به خیل شهدای مدافع وطن پیوست.

سردار ناصر فرشید اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد خودرو حامل مواد مخدر در محور مرزی "ماهیرود به سمت سربیشه" مأموران انتظامی پاسگاه عملیاتی "حسین آباد" شهرستان سربیشه برای متوقف کردن خودرو، در حاشیه پاسگاه و کنار جاده مستقر شدند.

وی گفت: مأموران به راننده خودرو حامل مواد مخدر دستور ایست دادند که راننده خودرو قصد متواری شدن داشت و پس از برخورد با استوار "سعید بنی اسدی" واژگون شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: در این عملیات استوار بنی اسدی از کارکنان پاسگاه عملیاتی حسین آباد شهرستان سربیشه به علت شدت جراحات در دم جان باخت و خودرو توقیف و ۲ سرنشین آن دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودرو حدود ۵۸ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند گفت: متهمان بر اثر واژگونی خودرو مصدوم شدند که تحت درمان قرار گرفتند.

سردار فرشید شهادت این سرباز مدافع حریم وطن را به خانواده این شهید، کارکنان جان برکف نیروی انتظامی و مردم ولایتمدار خراسان جنوبی تبریک و تسلیت گفت و برای بازماندگان این شهید گرانقدر طلب صبر و مغفرت کرد.

برچسب‌ها شهید سربیشه خراسان جنوبی انتظامی امام جمعه بیرجند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید سربیشه خراسان جنوبی شهید سربیشه خراسان جنوبی انتظامی امام جمعه بیرجند اخبار کنکور شهرستان سربیشه خراسان جنوبی مواد مخدر بنی اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک در این دیدار گفت: عزت و اقتدار و امنیت ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم شهیدان است.
شهید حسین ایرانی سال ۶۷ در سن ۲۴ سالگی در منطقه فاو به شهادت رسید.
پیکر این شهید پس از ۱۰ سال تفحص؛ سال ۷۷ به میهن بازگشت و در زادگاهش آرام‌ گرفت.
شهرستان خوروبیابانک ۱۲۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی