Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوان سلماسی با بیان اینکه بنده معتقد هستم اعتقاد به توانمندی جوانان باور قلبی و اعتماد لازم دارد اذعان کرد: با توجه به کثرت جوانان که در حقیقت سرمایه های این کشور هستند کنار رفتن از برخی مسند ها و سپردن آنها به جوانان و ارائه تجربیات خود به آنها میتواند در پویایی، ارتقا جامعه و توسعه پایداربسیار مفید فایده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان  در گفتگو با خبر گزاری برنا همدان با بیان اینکه جوانی بخشی از زندگی هر انسانی هست که دقیقا زمان ورود مستقیم او به جامعه است گفت: در این زمان جوان مبتنی بر مسائل پیرامونی و نیازهای موجود  برای داشتن جامعه ای بهتر و آینده ای خوب اقدام به انتخاب یک راه و هدف صحیح برای رسیدن به جامعه ایده آل می کند

وی خاطر نشان کرد: در این برهه از زندگی که یک جوان جوان مملو از نیرو، توان، انرژی ،انگیزه ،اعتماد به نفس، ایده و ... است، تمام تلاش و همت خود را برای ایجاد یک تأثیر مثبت و مناسب در محیط اطراف اعم از خانواده ،دوستان یا  جامعه به کار می گیرد  و در حقیقت به خاطر این خصلتها  است که عموماً بدون نگرانی برای رسیدن به خواسته ها و اهداف خود  برنامه ریزی کرده و با همت دو چندان برای پیش بردن اهداف تلاش می کند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان با اشاره به اینکه   جوانان یک جامعه  از سرمایه های اجتماعی و انسانی ارزشمند در  جامعه هستند مطرح کرد: قرار گرفتن یک جوان در نقش ها و جایگاه های اجتماعی و با توجه به خصلت هایی که در وجود یک جوان قرار دارد می تواند جامعه را  به سمت توسعه پایدار سوق دهد.

سلماسی در ادامه افزود:  اعتماد اجتماعی به توانمندی جوانان عامل مهمی است که باعث می شود یک جوان به خود باوری برسد، این مهم باعث می شود که جوان  با حداکثر توان به ایفای مسئولیت پرداخته و به این  وسیله  نتیجه این اعتماد را در یک تصمیم گیری و برنامه ریزی مناسب و قابل دفاع برای ساختن آینده جامعه از خود نشان می دهد.

 وی با بیان اینکه مطمئنا اعتماد واقعی به جوانان در رشد و شکوفایی جامعه تاثیر زیادی خواهد داشت عنوان کرد: توجه به جوانان در تمامی مباحث شهری بویژه مدیریت شهری  باید دیده شود ،بسیاری از برنامه ها و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی شهرداری همدان با استفاده از ظرفیت و توان جوانان شهر توانست در سطح شهر به صورت موثر خود را نشان دهد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان  با بیان اینکه یکی از برنامه های مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان استفاده از ایده ها و نظرات علمی جوانان در قالب برگزاری سمینارهای دانشجویی و یا طرح مباحث آنها در نشستهای مختلف خواهد بود گفت:  البته در شرایط فعلی و با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت ارائه مجازی برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: بسیاری از طرح ها و پژوهش های کاربردی جوانان می تواند در این قالب به اطلاع علاقمندان برسد و البته طرح های دارای قابلیت اجرا به شهرداری و یا دستگاه های مرتبط ارجاع خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: مسئولیت مدیران شهری ایجاد فضاهای لازم برای بروز و ظهور توانمندی های جوانان در عرصه های مختلف است که متاسفانه گاهی برخی از مدیران از ایجاد این فضاها سرباز میزنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان مدیریت همدان مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان یک جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ پاسدار کامران کریمی افزود: همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود.

او تصریح کرد: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیات مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگاه ابوذر بازدید می‌کنند.

فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: برای هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی مسلط به مسائل جنگ و عملیات‌ها در نظر گرفته شده است.

سرهنگ پاسدار کامران کریمی افزود: بهترین راهکار برای مقابله با دسیسه‌های دشمن کار فرهنگی است که یکی از کار‌های مهم فرهنگی اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی و جنگ زده در غرب و جنوب کشور است تا نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

او تصریح کرد: جوانان و نوجوانان با حضور در این مناطق با روحیه شهدا و ایثارگران آشنا شده و به عنوان یک سفیر فرهنگی، این الگو‌ها را به خانواده، دوستان و جامعه معرفی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است