Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غنیان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در جلسه شورای عشایری استان گفت: سهم استان سمنان از محل اشتغال روستایی و عشایری با پیگیری‌های استاندار سمنان و همکاری بانک‌های عامل استان، ۳۰۱ میلیارد تومان تعیین شد که تاکنون ۲۵۵ میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: براساس آمار از مجموع تسهیلات مصوب اشتغال روستایی و عشایری، بیش از ۷۰ درصد در مناطق روستایی استان پرداخت شده است.

غنیان با بیان اینکه تعهد دستگاه‌های اجرایی حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اجرای طرح های اشتغال آفرین در مناطق روستایی ۵۶ میلیارد تومان است که تاکنون ۴۲ میلیارد تومان از این مبلغ جذب شده است ادامه داد:  ۳۷ تعاونی استان سمنان در راستای اعطای تسهیلات اشتغال آفرین افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند که منجر به اشتغالزایی برای ۵۹ نفر در این بخش شد.

غنیان با بیان اینکه  ۷۰ درصد تسهیلات مشاغل خانگی در استان سمنان در مناطق شهری و ۳۰ درصد در مناطق روستایی است ابراز داشت: در یکسال گذشته به ۴۶۱ طرح روستایی استان سمنان تسهیلات پرداخت شد که تاکنون از ۴۰۹ طرح برای حُسن اجرای طرح های اشتغال آفرین بازدید میدانی شد.

انتهای پیام/ گ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال مناطق روستایی میلیارد تومان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش‌روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب‌پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است که به رغم پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم آب‌پخش، هنوز نتیجه عملی مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به تبلیغات صورت گرفته افزود: حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه محترم آب‌پخش، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌های این بخش تبلیغات لازم در خصوص ترغیب مردم برای دریافت تسهیلات را انجام داده‌اند اما شرایط سخت اعمال شده توسط بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی یکی از مشکلات عمومی مربوط به این طرح است که منجر به کاهش انگیزه مردم در خصوص دریافت این تسهیلات شده است.

کد خبر 6093643

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم