Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر باباخانی بعد از ظهر امروز در افتتاحیه کتابخانه عمومی شهید سلیمانی در شهرستان گیلانغرب اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی جوانان مؤمن و مرزدار سرزمین اسلامی را به جایگاه علمی آموزشی بالا می‌رساند.

وی ضمن تقدیر از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی برای همکاری در ایجاد کتابخانه عمومی شهید سلیمانی در فضای فرهنگی ساختمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلانغرب، افزود: کتابخانه عمومی بهترین پایگاه فرهنگی اجتماعی و امن‌ترین محل ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای کودکان و جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه تصریح کرد: در کتابخانه‌های عمومی استفاده از تمام امکانات کتابخانه برای عموم مردم آزاد است و این کتابخانه‌ها متعلق به تمام اقشار و اقوام مختلف است.

کد خبر 5114177

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه گیلانغرب کتابخانه های عمومی دفاع مقدس جنگ تحمیلی قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا کرمانشاه آلودگی هوا عکس استانها بوشهر جبهه مقاومت گرگان شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داوود سلیمانی گفت: آتش سوزی ترانس برق در واحد شماره دو نیروگاه رامین اهواز به علت اتصالات و شوک الکتریکی ناشی از توفان و بارندگی شدید رخ داد و بلافاصله توسط گروه‌های آتش نشانی مهار شد.   وی افزود: در این حادثه هیچگونه خسارت جانی و یا آسیب به همکاران وارد نشده و خسارات فنی توسط تیم‌های تخصصی نیروگاه و شرکت بیمه در دست بررسی است.   سلیمانی ادامه داد: آتش سوزی رخ داده هیچ خللی برای شبکه برق ایجاد نکرده و نمی‌کند و هم اکنون عملیات جایگزینی ترانس جدید در حال اجراست.   گفتنی است؛ واحد شماره دو نیروگاه رامین اهواز به علت تعمیرات اساسی از پاییز سال گذشته از مدار خارج بوده و طبق برنامه ریزی‌های قبلی مقرر است پیش از آغاز تابستان وارد مدار شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق