Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی عصر دوشنبه در آیین آغاز عملیات احداث سه هزار واحد مسکونی روستایی برای اقشار محروم استان در شهرستان بشاگرد افزود: باتوجه به تخصیص اعتبارات از ردیف بودجه توسعه مکران، برنامه‌هایی که در شهرستان بشاگرد پیش بینی شده بود، در حال اجرا هستند.
وی بیان داشت: در حوزه ساخت راه نیز، کارهای بی نظیری در بشاگرد در حال اجراست و از جمله فعال ترین طرح‌های راه روستایی در کشور، مربوط به  این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان اظهارداشت:  در این راستا حدود ۱۳۰ کیلومتر راه در بشاگرد آسفالت و ۱۸۰ کیلومتر نیز بازگشایی خواهدشد که از این طریق راه مناسب از بشاگرد به استان‌های سیستان وبلوچستان و کرمان و همچنین به شهرستان‌های میناب و جاسک ایجاد می‌شود.
همتی تصریح کرد: در این زمینه آبرسانی نیز ۲ طرح بزرگ با اعتباری افزون بر چهار هزار میلیارد ریال در بشاگرد اجرایی شده و همچنان درحال انجام است که بر این اساس از سدجگین تا مرکز شهرستان و تعدادی از روستاهای اطراف آن آبرسانی شد.
وی گفت: همچنین از سد سهران بشاگرد یک خط اصلی در حال احداث است که روستاهای زیادی از این طرح آبرسانی بهره‌مند خواهند شد.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در حوزه آبخیزداری نیز طرح‌های موفقی در بشاگرد اجرایی شده که موجب تامین آب شرب، کشاورزی و حفاظت از محیط زیست در این شهرستان می‌شود.
همتی بیان داشت: در زمینه مدرسه سازی نیز ۶ مدرسه شبانه روزی در بشاگرد احداث شده و همچنین در زمینه احداث خانه‌های بهداشت و امکانات ورزشی اقدام‌های خوبی در این شهرستان صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: در حوزه توسعه زیرساخت‌های فناوری نیز باتوجه به مصوبه سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سایت‌های جدید در بشاگرد در حال احداث و ارتقای سایت‌های قبلی درحال انجام است که در این حوزه نیز به وضعیت خوبی خواهیم رسید.
استاندار هرمزگان یادآورشد: بشاگرد جزء ۳۱ شهرستان ویژه در کشور است که برنامه‌های توسعه همه جانبه و محرومیت زدایی در آن‌ها در حال اجراست و تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم این شهرستان به لحاظ سطح برخورداری از امکانات و زیرساخت‌های و توسعه یافتگی به وضعیت قابل قبولی می‌رسد.
وی افزود: در اراضی سد جگین نیز ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتغال گسترده با راه اندازی گلخانه‌های تولید محصولات کشاورزی و همچنین صادرات این محصولات وجود دارد که برای سرمایه گذاری و فعال سازی آن پیگیری‌هایی در حال انجام است.

برچسب‌ها توسعه ایران توسعه اقتصادی استانداری هرمزگان  فریدون همتی محمدباقر نوبخت هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران توسعه اقتصادی استانداری هرمزگان توسعه ایران توسعه اقتصادی استانداری هرمزگان فریدون همتی محمدباقر نوبخت هرمزگان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم همچون دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی پس از ۲ روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و عصر امروز به پایان رسید.

کد خبر 6095363 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • ساخت ۱۵۰۰ کلاس در هرمزگان در دولت سیزدهم/ رشد ۶۲درصدی قبولی پزشکی
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر