Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رسول بهرامی‌پور در حاشیه مراسم توزیع کمک‌های مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه بین خانواده‌های زندانیان که به علت نبود سرپرست خانواده معیشت آنها آسیب دیده، اقدام به توزیع ۵۰۰ بسته کمک مومنانه کرده است.

وی افزود: این خانواده‌ها با همکاری اداره کل زندان‌های استان کرمانشاه شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه بیان کرد: در ۲ مرحله پیشین رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج حقوقدانان ۳۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و محروم توزیع شده است.

بهرامی‌پور با اشاره به آزادی ۱۶۱ زندانی جرایم غیر عمد استان کرمانشاه، تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با حضور در زندان‌ها خدمات مشاوره، وکالت و کارشناسی رسمی به زندانیان ارائه می‌دهد.

کد خبر 5114183

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان بسیج حقوقدانان سازمان زندان ها کمک مومنانه قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا کرمانشاه آلودگی هوا عکس استانها جبهه مقاومت گرگان بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه استان کرمانشاه بسیج حقوقدانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی