Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کت و شلوار از جمله لباس های رسمی و مورد علاقه آقایان به شمار می آید. کت و شلوارهای مجلسی نه تنها برای آقایان بلکه برای خانم ها جزو لباس های ارزشمند محسوب می شود. این نوع لباس برای مراسم عروسی، مهمانی ها و شرکت در جلسات مهم بسیار مناسب است و جزو لباس های رسمی و اداری به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از گرانترین لباس های آقایان کت و شلوار است که باید برای آن هزینه زیادی را بپردازند. اما نگهداری از این نوع لباس هم بسیار مهم است.

در واقع پوشیدن کت و شلوار به آقایان جذابیت خاصی می بخشد. به همین خاطر نحوه شستشو و مراقبت این دسته از لباس ها از دقت ویژه ای برخوردار است که در منزل میسر نمی شود. در این مقاله ترفندهای خشکشویی کت و شلوار و نگهداری اصولی آن بیان خواهد شد.

ترفندهای خشکشویی کت و شلوار را بشناسید

کت و شلوارها لباس های گرانبها و ارزشمندی هستند. این نوع لباس با آستر و نوع پارچه به کار برده شده با دقت و ظرافت خاصی دوخته شده است؛ بنابراین برای شستشوی آن باید ترفند خاصی به کار برد تا به آن آسیب نرسد. در شستشوی کت و شلوار باید از محلول های خاصی استفاده کرد که موجب کدر شدن و تغییر شکل لباس نشود؛ از این رو نمی توان شستشوی کت و شلوار را در منزل انجام داد.

خشکشویی ها برای شستشوی دقیق کت و شلوار امکاناتی دارند که موجب آسیب به بافت پارچه نشود. آنها این دسته از لباس های حساس را با استفاده از محلول های شیمیایی غیرقطبی شستشو می دهند. به این دلیل که وجود آب بافت کت و شلوار را در فرآین شستشو تغییر می دهد. وجود لیبل ها بر کت و شلوار به شستشوی دقیق آن کمک بسیاری می کند. البته متخصصان امر در این زمینه به تمام جزئیات شستن انواع لباس ها با توجه به جنس و رنگ آنها اشراف کامل دارند.

پس از این مرحله کادر خشکشویی لکه هایی که بر کت و شلوار وجود دارد، بررسی کرده و آن ها را لکه زدایی می کند. خشکشویی آنلاین جزو خدمات خشکشویی هاست و می توانید کت و شلوار محبوب خود را با خیالت راحت به آنها تحویل دهید و در زمان دلخواه خود آن را دریافت کنید.

کت و شلوارتان را اصولی نگه دارید

بسیاری از افراد برخلاف لباس های همیشگی خود که هر روز آن را بر تن می کنند، از کت و شلوار سالی یک یا دو بار آن هم برای مراسم خاصی استفاده می کنند. هر چند افرادی هستند که با توجه به محل کار و شغل خود مانند کارهای اداری و شغل‌های رسمی باید هر روز این لباس را بپوشند. برای نگهداری کت‌ و شلوار و طول عمر این لباس ارزشمند باید به نکاتی توجه کنید.

برای اینکه کت وشلوار تمیزی داشته باشید، باید به شیوه اصولی از آن مراقبت کنید. هرچقدر این مراقبت ها با دقت باشد، می توانید سالیان سال از کت و شلوار خود استفاه کنید و اگر نیاز به شستشو داشت، بهترین کار این است که آن را به خشکشویی ها معتبر در سطح شهر بسپارید.

با انجام این نکات عمر کت و شلوارخودتان را زیاد کنید!

نحوه پوشیدن کت و شلوار از جمله نکاتی است که حتما باید رعایت کنید؛ چراکه ممکن است حین پوشیدن آستر یا حتی پارچه کت پاره شود. لازم است ذکر شود که قبل از سوار شدن به ماشین حتما کت خود را دربیاورید که موجب چروک شدن کت نشود. برخی از افراد برای این کار از آویز کت در صندلی عقب استفاده می کنند که راهکار مناسبی است. بعد از پوشیدن کت و شلوار آنها را آویزان کنید و بگذارید برای 24 ساعتی استراحت کند. این کار باعث می شود کت به فرم قبلی خود بازگردد. در صورت عدم توجه به این نکته عمر کت و شلوارتان کم خواهد شد.

پس از پوشیدن کت و شلوار آن را با برسی نرم تمیز کنید. این کار تمامی پرزها و موهای روی کت را جمع می کند. بعد از این کار بررسی کنید که کت شما کثیف نشده باشد. اگر لکه ای بر آن وجود داشت، می توانید با پارچه ای آن لکه را از بین ببرید یا با استفاده از تمیز کنید. کت و شلوار خود را درون کاوری بگذارید. این کار باعث می شود کت شما به گرد و غبار آلوده نشود. نکته دیگری که باید ذکر شود، استفاده از چوب آویزی است که کت را به آن آویزان می کنید.

بهترین خشکشویی را انتخاب کن

در این مقاله به ترفندهای موثر خشکشویی برای شستشوی کت و شلوار اشاره شد. نحوه مراقبت از کت و شلوار در طول عمر این لباس فاخر بسیار مهم است. بنابراین با استفاده از این مطالب می توانید سالیان سال از کت و شلوار خود استفاده کنید. واش لین یکی از خشکشویی ها‌ست و نحوه شستشو کت وشلوار را به درستی انجام می دهد؛ بنابراین نگران لباس خود نباشید. با مراجعه به خشکشویی اینترنتی واش لین که مجهز به دستگاه های پیشرفته صنعتی است، خدماتی مانند خشکشویی پرده، لباس عروس،کیف وغیره را دریافت کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کت و شلوار خشکشویی لباس پوشیدن کت و شلوار کت و شلوار خشکشویی ها لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟