Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۵ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

محموله ۲۰ میلیاردی موتور کولرگازی قاچاق درایرانشهر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۷۵۰ دستگاه موتور کولرگازی و سردخانه‌ای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "احمد طاهری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "ایرانشهر – بزمان"به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او  افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۷۵۰ دستگاه موتور کولر گازی و سردخانه‌ای قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک استان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف یک تن و ۸۴۳ کیلوگرم مواد افیونی در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  از کشف یک تن و ۸۴۳ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی در شهرستان مهرستان خبر داد.

سردار "احمد طاهری  اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "مهرستان" با اشراف اطلاعاتی، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

او  افزود: در این رابطه شب گذشته تکاوران پلیس شهرستان "مهرستان" در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه وانت تویوتا، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر بودند، شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌ها و استفاده از تاریکی شب به سمت کوهستان‌های اطراف متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: طی این عملیات با عکس العمل سریع مأموران ۲ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و ضمن کشف یک قبضه سلاح کلاش، ۳ تیغه خشاب و ۴۵ فشنگ جنگی، در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده یک تن و ۸۴۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد. 

کشف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از کشف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ " غلامرضا نورا  اظهار داشت: روز گذشته ماموران یگان تکاوری ۱۰۹ شهرستان دلگان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور " دلگان- جلگه " به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و با استفاده از علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع " گازوئیل" را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان با اشاره به توقیف خودرو کامیون و معرفی فرد متخلف به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

برخوردخونین پژو پارس و پژو ۴۰۵

برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور "گدارناهوک-سراوان" یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ "کشواد بهروزی زاده  اظهار داشت: شب گذشته در پی گزارش وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت درکیلومتر ۳۰ محور "گدارناهوک-سراوان"، بلافاصله ماموران گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو پارس با ۲ سرنشین به شدت با یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه متأسفانه سرنشین پژو پارس به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و رانندگان هر ۲ خودرو نیز به شدت مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ بهروزی زاده خاطر نشان کرد: بنابر نظر کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این حادثه تجاوز به چپ سواری پژو ۴۰۵ اعلام شد.

او  با ابراز تأسف از این حادثه دلخراش از رانندگان خواست قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم

دستگیری سارق مغازه با ۴ فقره سرقت در "چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارق حرفه ای، که اقدام به سرقت مغازه‌ها در این شهرستان می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ "حیدر علی کیخائی مقدم گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در حوزه استحفاضی این کلانتری، به فردی که در حال باز نمودن قفل مغازه‌ای بود مشکوک شدند.

او  گفت: متهم ۳۶ ساله با مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: متهم که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۴ فقره سرقت مغازه دیگر در سطح شهر چابهاراعتراف کرد.

سرهنگ "کیخائی مقدم" با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس، سریعاً با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی شهرستان یک دستگاه کامیون مراجع قضائی مواد افیونی یک دستگاه پژو خاطر نشان پژو پارس پژو ۴۰۵ کشف یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان  گفت: ماموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر در گشت زنی هدفمند خود به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد که کارشناسان ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ عرب تصریح کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه، راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میامی هم از کشف هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند  خبر داد.
سرهنگ حسین عجم  افزود : در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سمند مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست داد
وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد. ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و بی توجه راننده به هشدار‌های پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب ابه لاستیک وسیله نقلیه فراری شلیک  کردند.
راننده که اهل و ساکن یکی از استان‌های شرقی کشور  است دستگیر شد و از  خودروی وی هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی