Web Analytics Made Easy - Statcounter

افت مسی یا بد شانسی؟

لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا، در این فصل کمی بد شانس است و علی رغم تلاش برای گلزنی، در این امر موفق ظاهر نشده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از آ.اس، لیونل مسی در طول بازی برابر هوئسکا بارها تلاش کرد تا گلزنی کند اما موفق نبود. در نیمه اول او موفق شد تا سیصدمین پاس گلش (260 تا برای بارسلونا و 40 پاس گل برای آرژانتین) را به فرنکی دی یونگ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابر هوئسکا، لیونل مسی هشت شوت داشت که 5 شوتش خارج از چارچوب بود، 2 شوت را دروازه بان حریف مانع شد و یک شوت هم توسط مدافعین بلاک شد. یکی از شوت های او را که آلوارو دروازه بان هوئسکا مهار کرد، روی ضربه ایستگاهی بود که مهارش بسیار سخت بود. به طور میانگین، لیونل مسی در هر بازی 6.4 شوت به سمت دروازه حریفان می زند اما در امر گلزنی موفق عمل نکرده است و تنها 7 بار برای بارسلونا گل زده است. 

فوق ستاره آرژانتینی در این بازی، چهارصدمین ضربه ایستگاهی اش را در لالیگا زد که 35 بار موفق به گلزنی شده است. در واقع او 8.75 درصد از ضربات ایستگاهی اش را تبدیل به گل کرده است. شاید این درصد رو کم بدانید اما در مقایسه با بهترین کاشته زنانی که در لالیگا حضور داشتند، آمار بهتری است؛ برای مثال رونالدینیو 7.32 درصد، کریستیانو رونالدو 6.13 درصد و روبرتو کارلوس 4.19 درصد از ضربات ایستگاهی را گل کرده اند. 

همچنین بخوانید:

رکوردداران بیشترین بازی در تاریخ لالیگا

هوئسکا 0-1 بارسلونا؛ اولین برد 2021 با گل آقای 21

واکنش تماشایی آلوارو فرناندز،‌ سنگربان هوئسکا مقابل ضربه آزاد لیونل مسی (هوئسکا 0-1 بارسلونا)

 

اخبار داغ 

یک نامزد با جادوگر وارد انتخابات فدراسیون می شود؛ رقابت جادوگر کرجی با جادوگر فوتبال! مثلث CAM برای دربی سرخابی تست شد؟ پشت پرده فیلم بی حجابی بهنوش بختیاری برای دهمین اسکودتوی پیاپی، به معجزه ای همچون معجزه مکس نیاز است جدول کفش طلای 2020/21: روبرت لواندوفسکی با اقتدار و اختلاف در صدر جدول

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد

به گزارش همشهری آنلاین، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی پس از بازی با نیویورک ردبولز (۶ بر ۲) دو رکورد جدید در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد.

در این دیدار لیونل مسی یک گل زد و پنج پاس گل داد. بدین ترتیب مسی نخستین بازیکن تاریخ MLS شد که در یک بازی ۵ پاس گل می‌دهد. او همچنین نخستین بازیکن MLS بود که در یک بازی در سیستم گل و پاس گل ۶ امتیاز کسب کرد.

مسی همچنین برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش توانست در یک بازی پنج پاس گل بدهد.

در این دیدار لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای اینتر میامی هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم داد.

تیم فوتبال اینتر میامی با ۲۴ امتیاز از ۱۲ بازی در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS قرار دارد.

کد خبر 849255 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی لیونل مسی

دیگر خبرها

  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن