Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: استوار دوم علی معاوی از هنگ مرزی دشت آزادگان روز دوشنبه در درگیری با اشرار مسلح در غرب خوزستان به شهادت رسید.

سردار لطفعلی پاکباز در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در این درگیری که غروب دوشنبه رخ داد ماموران مرزبانی تلفاتی به اشرار مسلح وارد کردند.

آبان ماه گذشته نیز ۲ مامور مرزبانی هنگ مرزی دشت آزادگان و هویزه در درگیری با اشرار مسلح در منطقه هورالعظیم به شهادت رسیدند و یک نفر نیز مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا پس از این حادثه در بازدید از محل حادثه بر پیگیری و شناسایی عوامل شهادت مرزبانان خوزستانی تاکید کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003Ci5

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مرزبانی اشرار مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان طی 10 روز گذشته در مرز دوغارون خبر داد.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال را کشف کنند.

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا افزود: در این ارتباط ۱۳ قاچاقچی سوخت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، شجاع ضمن قدردانی از مرزبانان در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، اذعان داشت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزهای استان انتقال دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت