Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر می خواهد اریکسن را به فروش برساند. 

برای کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی اینتر هنوز پیشنهادی وجود نداشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، اینتر هنوز برای کریستین اریکسن پیشنهادی حتی با فرمول قرضی دریافت نکرده است. مدیربرنامه های هافبک دانمارکی با برخی از باشگاه ها به ویژه وولورهمپتون و آژاکس در تماس بوده اما همانطور که گفته شد تاکنون تیمی برای جذب او به طور جدی وارد عمل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر برای جذب بازیکن جدید به فروش اریکسن نیاز دارد و آنها امیدوار هستند در روزهای آتی پیشنهاداتی برای او از راه برسد.

همچنین بخوانید: اینتر احتمالا پیشنهادات قرضی برای کریستین اریکسن را نیز بررسی می کند

اخبار داغ 

یک نامزد با جادوگر وارد انتخابات فدراسیون می شود؛ رقابت جادوگر کرجی با جادوگر فوتبال! مثلث CAM برای دربی سرخابی تست شد؟ خودکشی معروف ترین کودک کار تهران برای دهمین اسکودتوی پیاپی، به معجزه ای همچون معجزه مکس نیاز است جدول کفش طلای 2020/21: روبرت لواندوفسکی با اقتدار و اختلاف در صدر جدول

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه به کارگردانی سروش صحت (محصول سال ۱۳۹۱) ساعت ۲۱ پخش و روز بعد ساعات ۵ بامداد و ۱۳  بازپخش می شود.

در خلاصه مجموعه «پژمان» آمده است: در این مجموعه پژمان جمشیدی، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در نقش خود به عنوان ستاره سابق پرسپولیس ایفای نقش می‌کند.

او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی و با وجود تلاش فراوان، موفق به پیدا کردن تیمی برای خود نمی‌شود، ولی با این وجود همچنان در حال و هوای شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد. او به همراه مدیر برنامه‌اش (سام درخشانی) به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانى، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان و بیژن بنفشه خواه از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 

دیگر خبرها

  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال