Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا جمالی مسئول گروه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه گفت: مدیران ادارات و گروه جهادی عمار امسال این توفیق معنوی را داشتند که در نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و قهرمان امت، شهید حاج قاسم سلیمانی، غذای گرم بین نیازمندان تربت جام توزیع نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هم زمانی شیوع ویروس کرونا، مشکلات اقتصادی زیادی بر مردم تحمیل کرده و برخی از شهروندان را در تهیه مایحتاج اولیه زندگی ناتوان ساخته است و خیرین و فعالین فرهنگی دغدغه مند جامعه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در قالب رزمایش گسترده مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه تا کنون بیش از ۹۰۰ میلیون ریال در اجرای این طرح کمک کرده اند و هنوز هم این جهاد ادامه دارد.    مسئول گروه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه ادامه داد: تصمیم داریم با کمک خیرین ,مدیران ادارت شهرستان و مشارکت گروه جهادی عمار با توجه به برودت هوا در شب های زمستان  هر شب یین ۵۰ تا ۱۰۰ غذای گرم بین نیازمندانحاشیه شهر توزیع کنیم.   انتهای پیام// س.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع غذای گرم سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سالگرد شهادت مشکلات اقتصادی گروه جهادی عمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا