Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – تولیدکنندگان لوازم خانگی افزایش وام ازدواج و واکسن کرونا را در رونق این صنعت داخلی تأثیرگذار می‌دانند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، لوازم بخش مهم یک خانه هستند که زندگی بدون لوازمی مثل یخچال، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و غیره ممکن شده است و براین اساس مقدمات تشکیل یا ادامه یک زندگی به تأمین لوازم خانگی وابسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم از گرانی لوازم خانگی گلایه دارند و از سوی دیگر تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز حرف‌هایی دارند که خطاب اصلی آنها به مسئولان است تا در چرخه تولید و خرید لوازم اصلی خانگی برای شروع یا ادامه یک زندگی خللی وارد نشود.

دو نکته در سخنان تولیدکنندگان لوازم خانگی برای ادامه فعالیت این صنعت افزایش دو برابر وام ازدواج است تا زوج‌ها بتوانند با اندوخته بیشتر قدم در بازار بگذارند و واکسن کرونا نیز مردم را امیدوار کرده است که رونق خرید لوازم خانگی را به دنبال دارد.

لوازم خانگی، صنعتی که «تحریم» را شکست دادگرانی لوازم خانگی بعد از تولید و در بازار اتفاق می افتد‌70درصد قطعات لوازم خانگی وارداتی است

بالا و پایین شدن همیشگی قیمت دلار، افزایش قیمت مواد اولیه و واردات مواد اولیه بی‌کیفیت خارجی، عدم ثبات در قیمت مواد اولیه به طوری که قیمت این مواد روزانه تعیین می‌شود، کاهش حمایتهای دولتی و شیوع بیماری کرونا از نظر تولیدکنندگان لوازم خانگی در قیمت این محصول تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/831/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وام ازدواج ویروس کرونا استانداری کرمانشاه وام ازدواج ویروس کرونا استانداری کرمانشاه تولیدکنندگان لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، لوازم خانگی در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ۹ استان کشور از جمله همدان، کرمان، فارس، خراسان رضوی، قم، تهران، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به حراج گذاشته شد.

۱۵۰ ردیف کالایی از جمله لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه خواهد شد.

شرکت‌کنندگان امروز تا ساعت ۱۹ مهلت دارند تا نسبت به ارائه پیشنهاد و قیمت اقدام کنند.

علاقمندان برای شرکت در این حراج‌ها می‌توانند به سامانه‌های ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند.

کد خبر 6099516 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • این ملحفه‌ها باعث اگزما در پوست می‌شوند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!