Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس جهاد دانشگاهی البرز از آغاز پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در قالب تکمیل ظرفیت برای نیمسال دوم تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز خبر داد.

احمدرضا فیروزی اظهار کرد: پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت ورودی مهرماه از ۱۶ دی‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به این که هم اکنون قریب به ۱۴۰۰ دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای نیمسال دوم در رشته‌های عکاسی، گرافیک، طراحی لباس، معماری، فناوری اطلاعات، طراحی و الگوسازی پوشاک، انیمیشن، نقاشی، مدیریت کسب و کار، بورس، اینترنت و شبکه‌های گسترده، روابط عمومی، تصویرسازی، پوستر و نشانه، و مدیریت امور فرهنگی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت‌نام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به شرایط ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت، گفت: با ابلاغ آیین‌نامه پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج و ارائه مدارک مورد نیاز از جمله کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، ۶ قطعه عکس، آخرین مدرک تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی و یا کاردانی و کارت پایان خدمت برای پسران نسبت به تکمیل پرونده و ثبت‌نام اقدام کنند.

فیروزی با اشاره به مزیت‌های این مرکز تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج به عنوان تنها مرکز تخصصی در حوزه هنر در استان البرز است و علاوه بر حوزه هنر در حوزه‌های فناوری اطلاعات رشته‌های مدیریتی و فرهنگی اجتماعی نیز دانشجو می‌پذیرد.

وی برخورداری از صندوق قرض الحسنه دانشجویی را از دیگر مزیت‌های این مرکز دانشگاهی دانست و افزود: دانشجویان می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه این صندوق با اقساط ۱۶ ماهه برای پرداخت شهریه و یا پیشبرد فعالیت‌های کارآفرینانه خود استفاده کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی البرز همچنین از امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج خبر داد و گفت: این مرکز با به کارگیری اساتید مجرب و نامی و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت‌های کامپیوتری، کارگاه تخصصی خیاطی، استودیو و آتلیه مجهز عکاسی، کتابخانه و... مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

فیروزی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در این مرکز بدون کنکور و بر اساس شرط معدل آخرین مدرک تحصیلی صورت می‌گیرد.

این مسئول در خصوص نحوه ثبت‌نام در این دانشگاه گفت: علاقه‌مندان می­‌توانند با مراجعه حضوری به دانشگاه واقع در خیابان میخک عظیمیه کرج، نسبت به ثبت نام در رشته مورد نظر اقدام کنند و همچنین برای کسب آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۳۳۱۴۹ و ۳۲۵۴۳۷۵۷ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز جهاد دانشگاهی البرز مرکز علمی کاربردی جهاد جهاد دانشگاهی البرز مرحله تکمیل ظرفیت علاقه مندان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن برخورد‌های صورت گرفته از سوی پلیس و دولت آمریکا با دانشجویان حامی فلسطینیان در این کشور، خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از این جنبش دانشجویی اصیل شد.

در متن این بیانیه آمده است:
"بلوغ و باروری جنبش دانشجویی اصیل در ایالات مختلف آمریکا، در محکومیت صهیونیسم، با سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان توسط مدعیان دموکراسی و آزادی بیان در این کشور مواجه شده است. دانشجویانی که از کالیفرنیا تا تگزاس، غیرتمندانه در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه به میدان آمده اند هرگز از مطالبات اساسی خود مانند پایان دادن به جنگ غزه، قطع ارتباطات دانشگاهی با رژیم اشغالگر قدس و محاکمه عوامل نسل کشی غزه کوتاه نخواهند آمد. شکل گیری، تثبیت و استمرار این جنبش دانشگاهی و بشردوستانه، خواب راحت را ازچشم فاتلان کودکان غزه ربوده و علاوه بر آن، فردایی آکنده از آگاهی و ظلم ستیزی را در فضای دانشگاهی و علمی غرب نوید می‌دهد. گستردگی، آگاهی و استقامت سه رکن اصلی این جنبش بی سابقه در آمریکا محسوب می‌شود. جنبشی که با سرعتی مثال زدنی در حال تعمیم به دیگر حوزه‌های جغرافیایی و آموزشی غرب است. 
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تقدیر از صلابت دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها که علی رغم خفقان ناشی از سلطه لابی‌های صهیونیستی در آمریکا به میدان حمایت از هم نوعان خود در غزه آمده اند، جنایت و برخورد‌های صورت گرفته علیه آنها را قویا محکوم می‌کند. همچنین این سازمان، خواستار حمایت گسترده همه دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فرهنگی جهان، فارغ از هر نژاد و مذهبی، از حرکت انسان دوستانه و تاریخی دانشجویان آمریکایی مدافع حقیقت و حقانیت است. بدیهی است که اتحاد جهانی در حمایت از دانشجویان به پاخاسته در برابر جریان زور و اشغالگری، حداقلی‌ترین مسئولیت انسان‌های آزاده و خیراندیش دنیا در قبال این جوانان غیور خواهد بود. به امید آنکه چنین تحرکاتی ضمن افشای هر چه بیشتر ماهیت نظام سلطه، منجر به پایان یافتن جنگ غزه و شکست جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها شود. انشاالله.

دیگر خبرها

  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی