Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@14:28:25 GMT

اجرای عملیات انسداد چاه‌های غیرمجاز کامفیروز

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۳۴۶۵

اجرای عملیات انسداد چاه‌های غیرمجاز کامفیروز

ایسنا/فارس معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای فارس از آغاز عملیات انسداد بیش از ۳۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کامفیروز خبر داد.

کرامت‌الله کریمی مزیدی با بیان این مطلب بیان کرد: در راستای اجرای طرح تعادل بخشی منابع آبهای زیرزمینی، عملیات مقابله با جرائم این حوزه شامل انسداد چاههای غیرمجاز را در مناطق کامفیروز جنوبی و شمالی آغاز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از آب منطقه ای فارس کریمی مزیدی گفت: در این عملیات که از ۱۳ دی‌ماه آغاز شده، ۳۰۴ چاه غیرمجاز، پر و مسلوب‌المنفعه خواهد شد.

کریمی مزیدی ادامه داد: گروههای گشت و بازرسی آب منطقه‌ای فارس با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی این عملیات را به مدت یک هفته انجام می‌دهند.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای فارس تاکید کرد: حجم آب سفره‌های زیرزمینی در نقاط مختلف فارس به خاطر حفر یا فعال کردن چاههای غیرمجاز به طرز نگران کننده‌ای کاهش می‌یابد و ما با اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آبهای زیرزمینی درصدد حفظ حجم این سفره‌ها هستیم.کاهش حجم آب سفره‌های زیرزمینی، زندگی آینده بشر را به مخاطره می‌اندازد.

این مقام مسئول افزود: حفر یا فعال کردن چاههای غیرمجاز، جرم تلقی می‌شود و پیگیری دستگاه قضایی را بدنبال دارد.گروههای گشت و بازرسی آب منطقه‌ای فارس در حال رصد شبانه روزی این جرائم هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگاه قضائی فارس انسداد چاه غیرمجاز استانی شهرستانها آب منطقه ای فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلفان چرای غیرمجاز دام در منطقه شیدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: این افراد در حال چرای گله‌ای با ۸۰۰ رأس گوسفند بودند و با توجه به این که فصل مجاز چرای دام در مناطق حفاظت شده از اول خرداد آغاز می‌شود، دام‌ها به خارج از منطقه هدایت شده و متخلفان با هماهنگی مقامات قضایی و انتظامی شهرستان تا سیر مراحل قانونی روانه بازداشتگاه شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفان چرای غیرمجاز دام در منطقه شیدا
  • (تصاویر) گزارش رسانه خارجی از قنات‌های تاریخی یزد
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • ابوترابی: «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی است
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • خطرناک‌ ترین استان در بحران فرونشست
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر