Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ، جواد علمایی در این جلسه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید سلیمانی و ارتحال علامه بزرگ آیت الله مصباح یزدی، با اشاره به اینکه مشهد یکی از واحدهای خیلی خوب دانشگاه آزاد اسلامی است و از نظر علمی و مدیریتی جایگاه خیلی خوبی در سطح کشور دارد، اظهار کرد: همیشه ما باید یک آرمان و یک ایده عالی داشته باشیم و به سمت آن حرکت کنیم و می توانیم بهتر از این باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد مشهد در جذب دانشجو خیلی خوب عمل کرده و در جذب دانشجویان خارجی رتبه یک کشور را دارد و در این زمینه به واحد مشهد تبریک می گویم.

وی تصریح کرد: هر جایی که فکر می کنید ما می‌توانیم کمک کنیم به عنوان سازمان مرکزی در خدمت شما هستیم. البته لازمه‌اش ارتباط قوی بین سازمان و واحدها هست.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد کمیته‌های تحولی در راستای هدف گذاری صحیح در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: دنبال این هستیم که اتفاق خوبی بیفتد اولین کاری که ما باید بکنیم در این زمینه ساماندهی به وضعیت دانشگاه آزاد در حوزه آموزش و پژوهش می باشد یعنی تمام واحدهای دانشگاه آزاد کشور از سطح مطلوبی برخوردار باشند بعضی واحدهای ما وضعیت اسفناکی دارند ولی چون ما یک واحد هستیم به نام دانشگاه آزاد اسلامی باید در مسائل اساسی وحدت رویه داشته باشیم. نگاه ما نگاه حمایتی است و سازمان کمک می کند واحد ها ارتقا پیدا کنند.

وی در ادامه به همسان سازی حقوق و کمپینی که در این زمینه راه افتاده اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلاتی که در این زمینه داریم ضعف در اطلاع رسانی از طرف سازمان به واحدها و از واحد ها به اساتید می باشد. در این زمینه سامانه‌هایی راه اندازی خواهیم کرد و معاونین واحد ها را در آنجا عضو می کنیم و به دنبال سامانه بزرگتری هستیم که تمام اساتید را عضو کنیم تا از بخشنامه ها، تصمیمات و اقدامات انجام شده در این زمینه مطلع شوند. واقعیت این است که حقوق دانشگاه آزاد نسبت به دانشگاههای دیگر پایین است و ما برای پرداخت حقوق جایی غیر از شهریه نداریم.

علمایی با اعلام اینکه امسال برای اولین بار حدود ۷ درصد افزایش دانشجو داشتیم در سطح کشور در حالی که اکثر دانشگاه ها با کاهش دانشجو مواجه بودند، افزود: ما به دنبال این هستیم که حقوق ها افزایش پیدا کند و در حال حاضر پیگیر وصول مطالباتمان از دولت هستیم.

وی از آغاز عملیاتی شدن طرح سراسری کفایت علمی پایان نامه های ی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز خبر داد و گفت: با توجه به شهریه ای که دانشجویان ی پرداخت می کنند آقای طهرانچی اعلام کردند باید صلاحیت علمی دانشجویان ی درست سنجیده شود. در این زمینه کمیته کشوری راه اندازی کردیم که این کمیته انحصار به گروه خاصی نیست و امروز شروع کردیم در کل کشور. هدف ما این است که دفاع از پایان نامه ها به صورت عادلانه باشد کسی که در واحد تهران و مشهد دفاع می کند با کسی که در واحد نراق دفاع میکند یکی باشد لذا این اقدام را ملی کردیم.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1086596 برچسب‌ها جواد علمایی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد جذب دانشجو دانشجویان غیرایرانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد جذب دانشجو دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی جذب دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه Azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها