Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@10:26:55 GMT

گریه‌های هاسن‌هوتل: به امشب افتخار می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۴۵۰۸

گریه‌های هاسن‌هوتل: به امشب افتخار می‌کنم

رالف هاسن‌هوتل سرمربی ساوتهمپتون بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل لیورپول و به صدا در آمدن سوت پایان بازی روی زمین زانو زده و به گریه افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، ساوتهمپتون با هدایت رالف هاسن هوتل دیشب در خانه خود به مصاف لیورپول رفت و موفق شد با نتیجه 1-0 شاگردان یورگن کلوپ را شکست داده و خود را به فاصله چهار امتیازی لیورپول صدرنشین برساند و در رتبه ششم جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی هاسن هوتل را بسیار احساساتی کرد و باعث شد او بعد از شنیدن سوت پایان بازی روی زمین چمن زانو زده و به گریه بیفتد.

 

 

ساوتهمپتون با گلی که در دقیقه 2 مسابقه توسط دنی اینگز به ثمر رسید از لیورپول پیش افتاد و در ادامه بازی با ارائه یک بازی دفاعی فشرده موفق شد مانع از گلزنی لیورپول شده و امکان دسترسی به سه امتیاز را از شاگردان کلوپ بگیرد.

 

 

هاسن هوتل سرمربی اتریشی ساوتهمپتون وقتی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت خطاب به آنها گفت:" من تا حالا مقابل یورگن موفق به کسب امتیاز نشده بودم. اما امروز به این نتیجه رسیدم که می توانیم این کار را بکنیم هر چند آنها در زمان حمله خیلی قوی بودند. اما می شد فهمید که امکان دارد موفق بشویم".

 

 

سرمربی ساوتهمپتون در ادامه گفت:" دفاعی که ما امروز کردیم فوق العاده بود. تلاشی که بچه ها به خرج دادند کلید این پیروزی بود. روحیه ما از بازی های قبلی هم بهتر شده بود. امروز برای ما یک روز عالی بود و این به نظرم یک قدم بزرگ رو به جلو است".

 

 

 

لیورپول ساوتهمپتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول ساوتهمپتون هاسن هوتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم

بازیکنان بایرن مونیخ به تقابل با یکدیگر در بازی EFootball2024 پرداختند.

دانلود (34.8MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی