Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج گفت: در راستای رفع مشکلات بیکاری دستفروشان پیاده راه فردوسی رایزنی لازم صورت گرفته تا در صورت تمایل دستفروشانی که در طرح ساماندهی ثبت نام کرده اند در پروژه های مشارکتی شهرداری بکارگیری شوند.

تورج سلطنت پور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه رایزنی لازم برای به کارگیری دستفروشان پیاده راه فردوسی در پروژه های مشارکتی شهرداری  را داریم اظهار کرد: روز گذشته برای تمامی دستفروشانی که در اجرای طرح ساماندهی ثبت نام نموده اند پیامک مبنی بر دعوت به کار در پروژەهای مشارکتی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و اطلاع رسانی قبلی در راستای نظم دهی، تسهیل در عبور و مرور عابرین و همچنین مطالبه بحق شهروندان، طرح ساماندهی دستفروشان پیاده راه فردوسی وارد فاز اجرایی شد.

تورج سلطنت پوری بیان کرد: بر همین اساس هفت نقطه در سطح شهر برای برپایی روز بازار و همچنین ساعت 18:30غروب برای برپایی شب بازار در پیاده راه فردوسی دستفروشان تعیین شد.

وی گفت: برخی از دستفروشان به زمان تعیین شده اعتراض دارند و بحث بیکاری و مشکلات معیشتی را بهانه  کردند.

سلطنت پوری افزود: در راستای رفع مشکلات بیکاری دستفروشان پیاده راه فردوسی رایزنی لازم صورت گرفته تا در صورت تمایل دستفروشانی که در طرح ساماندهی ثبت نام نموده اند در پروژه های مشارکتی شهرداری بکار گیری شوند.

وی عنوان کرد: در راستای اطلاع رسانی به این افراد روز گذشته به تمامی دستفروشان این پیاده راه که قبلا ثبت نام نموده اند پیامک دعوت به کار در پروژه های شهرداری ارسال شده ولی هیچکدام ازاین افراد تمایلی به اشتغال درطرح های عمرانی ندارند.

وی تاکید کرد: قطعاً طرح ساماندهی دستفروشان که مطالبه اصلی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری است بدون تغییر اجرا می شود و امیدواریم که دستفروشان هم خود را با برنامه زمانبندی شده وفق دهند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساماندهی دستفروشان استانی اجتماعی پروژه های مشارکتی شهرداری دستفروشان پیاده راه فردوسی طرح ساماندهی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) با مشارکت یگان اجراییات شهرداری تهران، کلانتری ۱۷۱، اداره کل بهزیستی شهر تهران، پلیس راهور، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد.

حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سو استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آن‌ها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع‌آوری شدند.
به گفته این مسؤول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6095471

دیگر خبرها

  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است