Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: ‌در درگیری مرزبانان غیور هنگ مرزی دشت آزادگان و هویزه با اشرار مسلح، ستوان سوم "علی معاوی" به شهادت رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار ‌لطفعلی پاکباز‌ ‌اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان حین انجام گشت‌زنی در منطقه ممنوعه حریم مرزی هورالعظیم، در مواجه با اشرار مسلح در منطقه هور با آنها درگیر شدند که مأموران مرزبانی با اجرای سنگین آتش ضمن وارد کردن تلفات به عناصر یاد شده، آنها را مجبور به عقب نشینی و فرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انهدام باند اشرار مسلح و معاندان نظام در سراوان / ضربه سنگین مرزبانی به تروریست‌ها / ‌شهادت یکی از مرزبانان غیور + تصویرروایت تسنیم از شجاعت بالای شهید سریشی در نبرد با گروهک ریگی/ شهیدی که داوطلبانه به قربانگاه اشرار رفتدو تروریست بمب‌گذار و یکی از اشرار سیستان‌وبلوچستان اعدام شدند

فرمانده مرزبانی استان خوزستان تصریح کرد: در این درگیری که غیور مردان مرزبانی خوزستان جانانه در مقابل ورود اشرار مسلح به کشور ایستادگی کردند، ستوان سوم "علی معاوی" به مقام والای شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشرار مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان

 فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفز از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی تقدسی یکشنبه در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان