Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این تجهیزات به ارزش ۸۷ میلیارد ریال ویژه رشته‌های صنعت، خدمات و هنر در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش می‌باشند.

قاسمعلی خدابنده افزود: این تجهیزات توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی خریداری و به ۴٣ منطقه آموزش و پرورش استان از مجموع ۴۷ منطقه زیرپوشش این اداره کل ارسال می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون ۵۸۰ هنرستان فنی حرفه‌ای و کار و دانش در این استان فعالیت دارند که نیمی از این تعداد دخترانه و نیمی دیگر پسرانه است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در مجموع ۹۰۶ هزار هنرجو در هنرستان‌های خراسان رضوی مشغول تحصیل هستند و این استان از نظر تعداد هنرستانهای فعال رتبه نخست را در کشور دارد.

وی افزود: هدایت دانش آموزان به رشته‌های فنی و کار و دانش در راستای توزیع هماهنگ آنان در میان رشته‌های مختلف یکی از اهدافی است که در قالب طرح هدایت تحصیلی انجام می‌شود.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۳۰ هزار دانش آموز است که معادل حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور می‌باشد.

برچسب‌ها هنرستان وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرستان وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی هنرستان وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی اخبار کنکور آموزش و پرورش خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم

به گزارش جماران؛ صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم،ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

گزیده‌ای از سخنان صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم نماز جمعه تهران به شرح زیر است: 

*بعد از ۱۲ سال اولین آیین نامه اجرایی برای اجرای سند تحول بنیادین از هیات دولت بیرون آمد،آیین نامه توسعه و تقویت مهارت های دانش آموزان.

*هر دانش آموز متوسطه یک مهارت که از مهر امسال اجرایی خواهد شد.

*امروز امتحانات نهایی تعیین کننده امتیاز ورود به دانشگاه هستند و مرجعیت به معلم و مدرسه و کتاب برگشته است.

*اجرای مصوبه شورای علمی و فرهنگی باعث شده است که شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان مناطق محروم در دانشگاه های سراسر کشور باشیم. 

*همه حکمرانی و اداره کشور برخاسته از آموزش و پرورش است.

*کشور ما پیشرفت نخواهد کرد الا از طریق آموزش و پرورش.

*ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است
  • ساخت ۱۵۰۰ کلاس در هرمزگان در دولت سیزدهم/ رشد ۶۲درصدی قبولی پزشکی
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت