Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش دریافتی از میادین شهرداری تهران قیمت میوه و تره بار، امروز سه شنبه شانزدهم دی ماه ۹۹ به شرح زیر اعلام گردید.

«قیمت انواع میوه»

 

عنوان    قیمت (ریال) سیب زرد ۹۹,۰۰۰ لیمو شیرین ۹۹,۰۰۰ انگور ۱۰۸,۰۰۰  خیار گلخانه ای ۸۵,۰۰۰  سیب قرمز ۸۵,۰۰۰   هلو ۹۵,۰۰۰ موز ۲۲۰,۰۰۰ پرتقال جنوب  ۱۲۲,۰۰۰ پرتقال تامسون شمال ۹۹,۰۰۰ نارنگی ۱۱۹,۰۰۰ انار ۱۴۲,۰۰۰ گریپ فروت ۶۹,۰۰۰ گلابی ۱۸۹,۰۰۰ زنجبیل تازه ۲۹۵,۰۰۰ لیموترش سنگی ۱۲۷,۰۰۰ کیوی ۱۰۸,۰۰۰ خرمالو ۱۳۵,۰۰۰ به ۱۲۹,۰۰۰

 

«قیمت انواع تره بار»

 

عنوان    قیمت (ریال) سیب زمینی ۴۵,۰۰۰ بادمجان بندری ۳۵,۰۰۰ بادمجان دلمه ۳۹,۰۰۰ پیاز (زرد و سفید) ۴۸,۰۰۰ شلغم ۳۹,۰۰۰ خیار سالادی ۳۰,۰۰۰ سبزی پاک کرده ۸۳,۰۰۰ فلفل دلمه سبز ۵۲,۰۰۰ فلفل دلمه رنگی ۹۸,۰۰۰ فلفل ریز و کبابی انواع ۸۸,۰۰۰ کاهو رسمی پاک کرده ۲۵,۰۰۰ کاهو پیچ سالادی ۶۸,۰۰۰ کدوحلوایی ۵۲,۰۰۰ کدو مسمایی ۴۷,۰۰۰ کرفس ۳۵,۰۰۰ کلم بروکلی ۶۷,۰۰۰ کلم سفید ۲۵,۰۰۰ کلم قرمز ۲۹,۰۰۰ لوبیا سبز قیطونی ۹۷,۰۰۰ هویج فرنگی و ایرانی ۵۵,۰۰۰ سیر تازه بدون برگ ۸۵,۰۰۰ نارنج ۴۵,۰۰۰ ذرت معمولی (بلال) ۳۵,۰۰۰ سبزی دسته ای هر کیلوگرم ۴۸,۰۰۰ گوجه فرنگی ۸۳,۰۰۰ سبزی دسته ای کوچک ۵۷,۰۰۰     منبع: تحلیل بازار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت میوه قیمت میوه قیمت میوه و تره بار سبک زندگی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله

مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد گفت: پنج هزار خانواده اصفهانی زباله صفر دارند و در طرح تبدیل زباله میوه و سبزیجات و صیفیجات یاریگر این انجمن هستند.

رسول حیدری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این انجمن با همکاری شهرداری از سوم تا نهم اردیبهشت ماه در مدارس مناطق مختلف اصفهان در راستای فعالیت محیط زیستی و ساخت زیربنای فرهنگ‌سازی و مهارت سازی در کودکان، با روشی کاملا جذاب و در قالب بازی، نحوه تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله را برای جلوگیری از تولید شیرابه و تخریب محیط زیست به دانش آموزان آموزش می دهد.

وی با اشاره به جشنواره ۳۶۵ غذای گیاهی سالم که روز جمعه (امروز) در چهارباغ عباسی برگزار شد، ادامه داد: این جشنواره بزرگترین جشنواره غذایی گیاهی در خاورمیانه است که امروز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در اصفهان برگزار شد که در آن تابلوهای تهیه شده با پوسته های میوه و سبزی و صیفی به معرض نمایش درآمد.
به گفته وی، همایش و سخنرانی به همراه اجرای غرفه های تغذیه سلامت در هفته جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در جاده سلامت اصفهان برگزار می شود.
مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد افزود: روزانه حدود ۴۰ تن زباله در کشور تولید و تنها حدود هشت درصد این زباله ها بازیافت می شود.
وی خاطرنشان کرد: روزانه حدود یک هزار تن زباله در اصفهان تولید می شود.
حیدری گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد زباله ها را شیرابه و رطوبت تشکیل می دهد و دو سوم حجم زباله‌ها با خشک کردن پوست میوه ها و ته مانده سبزیجات، کاهش پیدا می‌کند.
مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد با بیان اینکه این انجمن آمادگی لازم برای جمع آوری خشکاله ها را در سراسر اصفهان دارد اظهار داشت: خشکاله میوه و سبزی منبع غذایی خوبی برای خوراک دام ها محسوب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول