Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی جعفری گیو روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان خراسان جنوبی به عنوان اولین شرکت بورسی بین شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی کشور وارد بورس اوراق بهادار شد و سهام آن با نماد «وسخراج» از تاریخ ۲۲ مرداد سال جاری قابلیت معاملاتی پیدا کرد.

وی گفت: این شرکت با حجم سرمایه موجود و تعداد سرمایه‌گذاران از ظرفیت‌های بالایی در راستای دستیابی به اهداف توسعه‌ای استان برخوردار بوده و سهام آن دارای بالاترین ارزش در میان شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان جنوبی اضافه کرد: بدون شک استفاده از ظرفیت یادشده جز در سایه انتخاب افراد متعهد و متخصص برای تصدی سمت‌های هیات مدیره شرکت مذکور میسر نیست و این مهم فقط در صورت مشارکت بالای سهامداران در اخذ تصمیمات مهم شرکت از جمله انتخاب اعضای هیات مدیره از طریق اعمال رای در مجامع الکترونیکی شرکت تحقق پیدا می‌کند.

وی گفت: پیش نیاز تحقق این اهداف ثبت‌نام سهامداران در سامانه سجام، احراز هویت و اخذ کد بورسی است.

جعفری گیو افزود: از طرفی واریز سود سال مالی ۱۳۹۸ در آینده نزدیک و هرگونه بهره‌مندی از دیگر مزایای سهام عدالت از جمله دریافت کارت اعتباری خرید، منوط به ثبت‌نام سهامداران در سامانه سجام خواهد بود.

وی اظهار داشت: طبق آخرین آمار دریافتی از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، از مجموع سهامداران استان خراسان جنوبی تاکنون ۱۹۷ هزار نفر یعنی نزدیک به ۴۳ درصد از سهامداران نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام کرده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: لذا از سهامداران عدالت استان درخواست می‌شود با توجه به برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان در آینده نزدیک و اینکه برای شرکت در مجامع الکترونیک، ثبت‌نام و طی مراحل احراز هویت در سامانه سجام و اخذ کد بورسی الزامی است در اسرع وقت نسبت به طی این مراحل اقدام کنند.

وی بیان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ثبت‌نام و احراز هویت به صورت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری (از طریق سامانه سجام sejam.ir) مقدور است و افراد می‌توانند تمامی مراحل را الکترونیکی انجام دهند.

برچسب‌ها توسعه ایران اختصاصی ایرنا سهام عدالت خراسان جنوبی سامانه سجام سازمان بورس و اوراق بهادار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران اختصاصی ایرنا سهام عدالت توسعه ایران اختصاصی ایرنا سهام عدالت خراسان جنوبی سامانه سجام سازمان بورس و اوراق بهادار اخبار کنکور سامانه سجام خراسان جنوبی سرمایه گذاری عدالت استان سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت گفت: وزارت نفت در سفر اول رئیس جمهور ۸۵۰ میلیارد ریال و در سفر دوم ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان تعهد مشارکت دارد که ۶۱۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات سفر اول پرداخت شده است.

او افزود: مصوبات سفر اول رئیس جمهور از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت ۸۵ درصد اجرایی شده است.

عباس زاده با تأکید بر تسریع در روند پرداخت اعتبارات وزارت نفت در زمینه تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام استان، اظهار کرد: هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه بیرجند نیاز است که قرار شد ۳۷۰ میلیارد ریال آن از سوی وزارت نفت در اسرع وقت پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: خراسان جنوبی اولین استان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان‌ها بود، پس باید در زمینه تخصیص اعتبارات هم در سطح کشور پیش‌رو باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟