Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با خانه احزاب سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر نقش و جایگاه احزاب در توسعه همه‌جانبه استان؛ هدف از برگزاری نشست را پیگیری مشکلات داخلی خانه احزاب از لحاظ تامین حداقل امکانات و تجهیزات، کمک به تامین هزینه‌های جاری و بروزرسانی مجوز‌ها و رفع اشکالات فعالیت قانونی و انطباق فعالیت احزاب با قانون جدید ابلاغی از وزارت کشور اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر لزوم نگاه واقع بینانه به مسائل سیستان و بلوچستان و لزوم درک متقابل از مشکلات، هم از سوی احزاب و هم از سوی دولت هدف از این کار را در راستای تقویت حکمرانی مطلوب عنوان کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تجربه حاصل از این همکاری می‌تواند ضمن کارآمد کردن تصمیمات دستگاه‌های اجرایی، به درگیر کردن بیشتر نمایندگان احزاب با مشکلات بعضا پیچیده انجامیده و نگاه واقع گرایانه و مطالبه‌گری منطقی را در بین احزاب تقویت کند.

او بیان کرد: احزاب حسب اساسنامه و فلسفه وجودی لزوما باید در چارچوب اهداف و منافع ملی عمل کرده و از تقلیل گرایی قومی یا مذهبی پرهیز کنند.

کوثری ادامه داد: تقویت وحدت و برادری و انسجام اجتماعی بویژه در سیستان و بلوچستان باید سرلوحه کار همه ارکان دولت، حاکمیت، احزاب، تشکل‌ها و سایر نهاد‌های غیردولتی باشد.

او تصریح کرد: نشست‌های مشترک به صورت مرتب بین خانه احزاب و معاونت سیاسی برگزار شود تا با نگاه واقع‌بینانه به اهداف مندرج در اساسنامه که همان تقویت نقش‌آفرینی احزاب بوده و به نفع دولت نیز هست دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان وبلوچستان احزاب و تشکل ها خانه احزاب سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود

به گزارش جام جم- به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه‌مندی مردم شریف عالیشهر فرماندار بوشهر به همراه معاونین، بخشدار مرکزی و چند تن از مدیران شهرستانی بازدیدی از برخی نقاط شهرعالیشهر داشت.   فرماندار بوشهر؛در همین زمینه با توجه به مشکلات بخش اورژانس نشستی نیز در پایگاه اورژانس شهر عالیشهر داشت در این نشست که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر حضور پیدا کردند موضوعات مهمی از قبیل؛ فاضلاب،روشنایی میادین و معابر،سگ‌های بلاصاحب، حمل و نقل بین شهری، اورژانس، مشکلات مرکز درمانی و سایر مسائل دیگر مورد بررسی قرار گرفت. در پایان مقرر شد جلسه مفصلی با مدیران کل و مسئولین مربوطه در عالیشهر تشکیل و موضوعات به صورت تخصصی پیگیری و حل و فصل گردد.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان