Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در شصت و دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری با تاکید بر اهمیت ایجاد روگذرهای اتوبان شهید باقری در کاهش گره ترافیکی محدوده شرق تهران گفت: از اواخر سال گذشته، ایجاد روگذرهای اتوبان شهید باقری را پیگیری می‌کردیم و در همین راستا همکاران کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، اعتباری را برای روگذرهای شرقی - غربی اتوبان شهید باقری بر اساس مطالعاتی که از گذشته انجام شده بود، اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علی رغم جلساتی که ما و کمیسیون عمران و حمل و نقل از ابتدای امسال در منطقه ۴ و معاونت عمران شهرداری داشتیم، متاسفانه اکنون که در آستانه پایان سال قرار داریم هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است و من ده‌ها بار از شهردار منطقه ۴، معاونت عمرانی و شهردار تهران این موضوع را پیگیری کردم و اکنون به ناچار در صحن شورا تذکر می‌دهم.

سالاری افزود: در حال حاضر عملکرد نامناسب دوربرگردان‌های همسطح بزرگراه شهید باقری در تقاطع خیابان‌های ۱۹۶، فرجام، رسالت و جانبازان، تردد در این معبر بزرگراهی را با ترافیک سنگین و تغییر مداوم خطوط حرکتی توسط خودروها مواجه کرده و سبب به وجود آمدن مشکلات ترافیکی شده است.

کد خبر 5114536 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد سالاری شورای شهر تهران ترافیک شرق تهران آلودگی هوا شهرداری تهران قاسم سلیمانی شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران آیت الله مصباح یزدی پلیس راهور شورای شهر سازمان تامین اجتماعی شهر تهران وضعیت معابر میراث فرهنگی شهید باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه کشور و از هفته بیست و ششم آلومینیوم در تهران با پیکان مسابقه می‌دهد.

تیم‌های آلومینیوم و پیکان، تاکنون در ۲ بار در لیگ دسته اول و ۷ بار در لیگ برتر باهم رودررو شدند که همه بازی‌ها مساوی شده و جالب اینکه در هیچ کدامیک از این دیدار‌ها بیشتر از دو گل رد و بدل نشده است، یعنی نتیجه این بازی همیشه یا بدون گل و یا یک بر یک مساوی بوده است!

دو تیم آخرین بار، سوم آذر سال گذشته در اراک مقابل یکدیگر قرار گرفتند که از این دیدار به دلیل حاشیه‌های داوری و مردود اعلام شدن گل سالم اراکی‌ها به عنوان طولانی‌ترین نیمه اول لیگ برتر یاد می‌شود.

در جدول رده‌بندی هم اکنون آلومینیوم با ۳۱ امتیاز دهمین تیم است و پیکان با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

دو تیم از ساعت ۱۷ دوشنبه هفدهم اردیبهشت در تهران مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در تهران به کجا رسید؟
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • میدان ونک تهران ۳ طبقه می‌شود
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران