Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@23:00:31 GMT

از پرونده همکاران روح‌الله زم چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۶۸۰۷

از پرونده همکاران روح‌الله زم چه خبر؟

فرارو- سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خود گفت که پرونده آمدنیوز به پایان نرسیده است. غلامحسین اسماعیلی افزود: « اخیرا از ناحیه دادگاه بعد از صدور کیفرخواست در مورد 6 نفر دیگر از متهمان این پرونده حکم صادر شده است.» 

به گفته سخنگوی قوه قضائیه "این 6 نفر به محکومیت های حبس 2 تا 10 سال محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

او درباره وضعیت «شیرین نجفی» از همکاران روح‌الله زم که گفته می شد در دستگیری او نقش داشته است گفت: « خانمی که نام برده شد تحت تعقیب قرار گرفت و در همین کیفرخواست برای او حکم صادر شده که در مرحله تجدیدنظر خواهی است.»

اسماعیلی افزود: "نفر دیگری در همین پرونده دادگاهش در هفته آینده برگزار می شود."

چندی پیش رو‌ح الله زم متهم اصلی پرونده سایت و کانال آمد نیوز اعدام شد. اما از سرنوشت دیگر متهمان پرونده خبری نبود. 

سخنگوی قوه قضاییه همچنین ادعاها درباره پرونده مهدی جهانگیری را رد کرد و گفت: « ادعایی که در ارتباط با حکم «مهدی جهانگیری» در فضای مجازی مطرح شده صحت ندارد. دادگاه تجدید نظر هنوز حکمی صادر نکرده است.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: روح الله زم آمد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های مجله ادبی ناداستان و پایگاه خبری رویداد۲۴ با حضور اعضای منصفه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اکبر نصراللهی؛ سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی اظهار کرد: اتهام محمد حیدری؛ مدیرمسئول رویداد 24 در شکایت مهدی قدیمی؛ مدیرعامل شرکت واسپاری ملت "نشر مطالب خلاف واقع" در مطلبی با عنوان حقوق 170 میلیون تومانی مدیرعامل شرکت لیزینگ ملت با دستور مدیر بانک ملت! در نوزدهم تیر 1402 بود که در آن گفته شده است «مهدی قدمی» مدیرعامل شرکت واسپاری ملت، از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملت، «نجومی بگیر» است.

وی افزود: هیئت منصفه بعد از شنیدن دفاعیات متهم محمد حیدری؛ مدیرمسئول رویداد 24 را با اکثریت آراء مجرم دانست و مستحق تخفیف ندانست.

نصراللهی ادامه داد: پرونده دیگری که مورد بررسی گرفت مربوط به آرش صادق‌بیگی؛ مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجله ناداستان و مهدی طلوعی؛ سردبیر مجله مذکور به اتهام اشاعه منکرات و اشاعه تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی بود که هیئت منصفه در این پرونده هم با اکثریت آرا متهمان را مجرم شناخت اما مستحق تخفیف دانست.

نصراللهی در پایان گفت: رای دادگاه رسیدگی به پرونده اتهامات محمد حیدری؛ مدیرمسئول رویداد 24، آرش صادق‌بیگی؛ مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجله ناداستان و مهدی طلوعی؛ سردبیر مجله مذکور که به ریاست قاضی کریمی در شعبه 9 دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقباً صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • فیلم/ آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل از زبان سخنگوی عدلیه
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد