Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی عبداللهی با تأکید بر اینکه اتحاد و وحدت جامعه اسلامی مانع تسلط دشمنان می شود، گفت: جولان چند روزه ستمگران و استکبار جهانی باقی نمی ماند و به زودی شاهد اضمحلال آنان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مولوی «سید احمد عبداللهی» امروز (۱۶ آبان) در مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی که با حضور علمای شیعه و اهل سنت در شهرستان درمیان برگزار شد، اظهار کرد: برخی خیال می کنند شهید سردار سلیمانی تنها در کشور عراق و سوریه با عناصر تفکیری می جنگید بلکه در افغانستان و جنگ ۳۳ روزه هم علیه استکبار جهاد می کرد و این ها ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی توسط مستکبرانی ترور و به شهادت رسید که پرونده ای جنایات آنان در سطح جهان بر کسی پوشیده نیست، گفت: امریکا حامی کشتار ملت مظلوم و کودک کشی فلسطینی ها است و قطعنامه علیه اسرائیل جنایتکار را وتو کرد.

 

وی ادامه داد: دولت خبیث و بودایی میانمار مسلمان را زنده زنده می سوزاند اما امریکایی ها به آن حاکم خبیث مدال می دهد و وقتی انسان به دست چنین جنایتکاری به شهادت می رسد افتخار است.

 

مولوی عبداللهی با بیان اینکه امریکایی ها در همین دنیا ذلت را دیدند، افزود: امروز ملت امریکا از ترامپ متنفر هستند و در طول تاریخ هم ظالمان و فرعون هایی بودند اما قدرت خدا فوق قدرتها است و نباید شک کنیم که جولان ستمگران باقی نمی ماند و به زودی شاهد اضمحلال آنان خواهیم بود چرا که وعده خدا حق است و خداوند هیچ گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّط باز نخواهد نمود.

 

امام جمعه اهل سنت اسدیه با اشاره به اینکه باید سختی ها و مشقت ها را تحمل کنیم تا درخت تنومند اسلام پربارتر و قوی‌تر می شود، عنوان کرد: اما اتحاد و وحدت بین مسلمانان از اوجب واجبات است و باید مسائل اختلافی را مطرح و برجسته نکنیم و با همدیگر وحدت داشته باشیم چرا که خدا وند وعده کرده است که «وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن كُنتُم مُؤمِنينَ».

 

وی با بیان اینکه اگر مسلمانان صبر و تقوا داشته باشند هیچ نیرنگی به آنان آسیب و ضرر نمی زند، اظهار کرد: با وحدت و اتحاد هیچ قدرتی نمی تواند بر مسمانان تسلط پیدا کند.

 

مولوی عبداللهی با قدردانی از قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در شهرستان مرزی درمیان، افزود: فضای اتحاد و همدلی مثال زدنی در این شهرستان وجود دارد و خدمت به مردم و انجام کارهای زیربنایی در این منطقه محروم دشمن را ناامید می کند.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی وحدت مسلمانان استکبار جهانی خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی به ایران از سوی دشمنان گفت: استقبال از اجلاس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای علی رغم مانع‌تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد اسلامی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعتی در اصفهان در خصوص اجلاس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: اگر چه فشار نظام سلطه برای اینکه اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق نشود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای علی رغم مانع‌تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

وی افزود: این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه شده است.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهیم و برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته و یک نظام علمی متفاوت ایجاد شود. این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده محقق شود.

گفتنی است مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و … عصر امروزدر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 751075

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند