Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@23:11:35 GMT

شیائومی از Mi10i رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۷۱۳۰

شیائومی از Mi10i رونمایی کرد

شیائومی از جدیدترین محصول خود در سری 10 که به منظور فروش در بازار هندوستان در این کشور ساخه می شود، رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Mi10i جدیدترین ساخته شرکت شیائومی است که در هند ساخته شده و برای فروش در این کشور در نظر گرفته شده است؛ این محصول تقریباً مشابه با Mi10T Lite 5G است که شباهت‌های ساختاری زیادی با ردمی نوت ۹ پرو ۵G دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ بهره می‌برد و از پردازنده اسنپدراگون Qualcomm 750G در آن استفاده شده است؛ همینطور این تلفن همراه اینترنت نسل پنجم را تحت پوشش قرار می‌دهد.

همینطور علاوه بر حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، این محصول تا رم ۸ گیگابایتی را داراست و مطابق گفته سران شرکت شیائومی، مدت زمان کامل شدن ظرفیت باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز ۵۸ دقیقه برآورد شده است. در این تلفن همراه جک هدفون و سنسور اثر انگشت کناری نیز تعبیه شده است.

در دوربین اصلی این تلفن همراه از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ استفاده شده است که به همراه آن، دوربین‌ها ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در کنار سنسور تشخیص عمق و ارتفاع، نیز در این محصول تعبیه شده‌اند. همینطور دوربین جلوی این گوشی نیز کیفیتی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و به گفته شیائومی، در کوچک‌ترین فضای ممکن تعبیه شده است.

تلفن همراه Mi10i از هفتم ژانویه با قیمتی بین ۲۱ تا ۲۴ هزار روپیه (۲۹۰ تا ۳۳۰ دلار) در کشور هند عرضه می‌شود.

کد خبر 466560

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شیائومی بهترین گوشی شیائومی گوشی جدید شیائومی گوشی تلفن همراه تلفن همراه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، پایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه‌های آیفون با محدودیت‌های مشخص شده در سند امنیت دفاع ملی ارتش این کشور برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه و نشت اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا اعلام کرده است.

استریت تایمز این خبر را به نقل از گروهی از افسران ارتش بدون ذکر مشخصات‌ آنها نقل کرده است.

این رسانه مدعی است که تصمیم برای ممنوعیت آیفون در ارتش از جلسات مشترکی گرفته شده که توسط ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی برگزار شده است.

همچنین پایگاه خبری the defense post که اخبار حوزه‌های نظامی و فناوری را منتشر می‌کند، با ذکر این خبر اعلام کرد اگر این ممنوعیت در همعه واحدهای نظامی اجرا شود، حدود ۵۰۰ هزار پرسنل ارتش کره جنوبی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در سند منتشره توسط استریت تایمز، علاوه بر ممنوعیت استفاده از گوشی‌های آیفون آمریکایی در ارتباطات رسمی، هرگونه استفاده از آیفون در ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی در داخل ساختمان‌های نظامی هم ممنوع شده است.

استریت تایمز آورده است: این ممنوعیت بطور آزمایشی در شهر گیریونگ برای نیروهای ارتش در حال اجرا است و احتمالا همه واحدهای دیگر در سراسر کره جنوبی را شامل می‌شود و علاوه بر تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند هم ممنوع می‌شود.

اجرای آزمایشی این طرح در گیریونگ به‌دلیل اهمیت بالای این شهر در وجود ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی در آن با حدود ۱۰ هزار پرسنل است.

استریت تایمز به‌ نقل از منابع خود تصریح کرده است، گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید از جمله شرکت سامسونگ، از این ممنوعیت مستثنی خواهند شد و در این سند به صراحت آمده است که «آوردن آیفون‌ها کاملاً ممنوع خواهد بود».

وزارت دفاع ملی کره برنامه امنیتی برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه در مراکز نظامی را در آگوست ۲۰۱۳ برای کاهش خطر نشت اطلاعات معرفی کرد و دستور استفاده از این برنامه امنیتی در مراکز نظامی از سال ۲۰۲۱ برای همه پرسنل تمدید شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه