Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:11:15 GMT

چند خبر کوتاه از کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۷۲۷۰

چند خبر کوتاه از کهگیلویه و بویراحمد

محسن جلیل روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بامداد امروز ساعت ۴ طی گزارش مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر انحراف خودرو وانت در منطقه زیر تل در شهر یاسوج، دریافت شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

جلیل تصریح کرد: سه نفر، سرنشین خودرو وانت بودند که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده در حادثه یکی از مصدومین در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲ مصدوم دیگر پس از انجام مراقبت های اولیه درمانی، توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شدند.

۶۰۳۶ قلم کالای غیراستاندارد در شهرستان کهگیلویه جمع آوری و معدوم شد

سرپرست نمایندگی استاندارد شهرستان کهگیلویه گفت: ۶۰۳۶ قلم کالای مشمول مقررات استاندارد اجباری شامل: انواع دستمال کاغذی، دستمال توالت، جعبه شیرینی، پوشک بچه، جعبه مقوایی، نواربهداشتی و ... جمع آوری شده در بازرسی های طرح طاها از سطح بازار شهرستان به دلیل کیفیت پایین تر از حد استاندارد، جعل علامت استاندارد یا نداشتن پروانه معتبر کاربرد علامت استاندارد، امحا و معدوم شد.

الهام شهبازی پور افزود: کالاهای غیر استاندارد جمع آوری شده با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت شهرستان امحا شد.

شهبازی پور توصیه کرد که مردم موقع خرید کالا به نشان استاندارد و تاریخ انقضاء توجه نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع دهند. 

وی در خصوص اطلاع از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد کالاها، بیان کرد: مردم می توانند کد رهگیری ده رقمی نوشته شده در زیر علامت استاندارد را به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و اطلاعات درخواستی را مشاهده و در صورت جعلی بودن علامت استاندارد مراتب را به اداره استاندارد اطلاع رسانی نمایند.

دستگیری سارق گوشی تلفن همراه در یاسوج

فرمانده انتظامی بویراحمد از دستگیری یک نفر سارق موبایل قاپی با اعتراف به ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ًعلی کرم بازیان ًدر این باره اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان بویراحمد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند یک نفر سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه از وی کشف و ضبط کردند.

بازیان با اشاره به اینکه سارق در بازجویی های اولیه به ۱۳ فقره سرقت گوشی تلفن همراه با همدستی ۳ نفر دیگر در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد، تصریح کرد:متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی بویراحمد با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری همدستان متهم در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد تصادفات جاده ای یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تصادفات جاده ای یاسوج کهگیلویه و بویراحمد تصادفات جاده ای یاسوج اخبار کنکور علامت استاندارد گوشی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد