Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح و امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه عمومی تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش از یگان‌های پهپادی حاضر در تمرین سان دیدند.

در این برنامه رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح و فرمانده کل ارتش از یگان‌های پهپادی شامل صد‌ها فروند انواع پهپاد‌های رزمی که در مسیری به طول بیش از یک کیلومتر مستقر شده‌اند، سان دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پس از این مراسم سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح و امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش از یگان‌ها و سامانه‌های پهپادی ارتش که در قالب یک نمایشگاه به نمایش در آمده بازدید کردند.

در این نمایشگاه که شامل دستاورد‌های پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از پهپاد‌های عملیاتی از نیرو‌های چهارگانه ارتش است، صد‌ها فروند انواع پهپاد‌های رزمی، بمب‌افکن، رهگیر، شناسایی و مراقبتی، جنگالی، انتحاری و ... به نمایش در آمده است.

دستاورد‌های پهپادی ارتش از جمله پهپاد‌های کمان، کرار، کیان، سیمرغ، انواع مهاجر، انواع ابابیل، یسیر، صادق، حازم، انواع مولتی روتور‌های رزمی و پشتیبانی رزمی و ... با قابلیت اجرای عملیات در محیط جنگ الکترونیک و مجهز به سامانه‌های اخلال و فریب راداری از جمله سامانه‌هایی بودند که رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح و فرمانده کل ارتش از آن‌ها در این نمایشگاه بازدید کردند.

همچنین در این نمایشگاه برای نخستین بار از تعدادی از محصولات جدید در حوزه پرنده‌های بدون سرنشین رونمایی شد.

در آغاز این مراسم و در مراسم سان دیدن از یگان‌های پهپادی مستقر، فرماندهان نیرو‌های چهارگانه ارتش، سردار سرلشکر باقری و امیر سرلشکر موسوی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش ستاد کل نیروهای مسلح رئیس ستادکل نیرو های مسلح فرمانده کل ارتش پهپادی ارتش یگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی و موشکی به یک کشتی اسرائیلی در خلیج عدن و همچنین حملات موشکی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که کشتی اسرائیلی «MSC Darwin» در خلیج عدن با تعدادی موشک و پهپاد مورد هدف ارتش یمن قرار گرفته است.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، یحیی سریع همچنین گفت که یگان موشکی ارتش یمن تعدادی موشک بالستیک و کروز به سمت اهداف رژیم اشغالگر اسرائیل در بندر ایلات (ام الرشراش) واقع در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

او گفت که نیروهای مسلح یمن با ممانعت از کشتیرانی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

یحیی سریع تأکید کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن جز با توقف تجاوزات رژیم اشغالگر و محاصره غزه متوقف نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها