Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابواقالسم الماسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور پیشگیری از تجمع داوطلبان و شیوع ویروس کرونا امکان دریافت گواهی سوءپیشینه از سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی، دفاتر پلیس + ۱۰ و دفاتر خدمات قضایی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان هنگام نامنویسی برای حضور در انتخابات شوراها باید گواهی عدم سوءپیشینه را به همراه داشته باشند و از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان اظهار داشت: تعداد شهرها و روستاهایی که انتخابات اسلامی شهر و روستا برگزاری می شود در ششمین دوره تغییراتی داشته و ادغام ۲ روستا در اسدآباد و تبدیل آن به شهر در این شهرستان و همچنین شهر کرفس در شهرستان درگزین به شمار شهرها اضافه شد.

الماسی اضافه کرد: انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در ۳۲ شهر این استان برای انتخاب ۱۷۴ عضو شورای شهر برگزار می شود که در شهر همدان مردم برای انتخاب ۱۱ عضو، در چهار شهر برای انتخاب هفت عضو و ۲۷ شهر برای انتخاب پنج داوطلب، پای صندوق رای حضور می یابند.

وی بیان کرد: همچنین انتخابات شورای اسلامی روستا در ۹۲۰ روستای استان همدان برگزار شده که در برخی از روستاها پنج داوطلب و تعدادی هم سه داوطلب راهی ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا می‌شوند.

الماسی اظهار داشت: در مجموع بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر به عنوان نماینده مردم، عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای این استان می شوند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر همدان استانداری همدان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر همدان انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر همدان استانداری همدان اخبار کنکور شوراهای اسلامی برای انتخاب ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد

برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره ۲۵ شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079890 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • راند دوم
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف