Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دبیر روز سه‌شنبه در مجمع سالانه هیات کشتی خراسان رضوی در مشهد افزود: برای این سند هشت ساله حدود هشت ماه تا یکسال زمان صرف شده و کارشناسان، صاحبنظران و کسانی را که حرفی برای گفتن دارند دعوت شده، نقطه نظرات آنها دریافت شده و آسیبها شناسایی شده است. 

وی ادامه داد: دیدگاه ما باید المپیک محور باشد و تمامی استانها باید برنامه توسعه کشتی خود را بنویسند زیرا با برنامه می‌شود جلو رفت و مدیریت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون کشتی گفت: کشتی با تفکر جام جهانی نابود شد. در ادارات کل هم تفکر باید المپیکی باشد و مشکل مدیران ورزشی این است که المپیک محور نیستند.

وی با بیان اینکه پیش از این فدراسیون کشتی دچار روزمرگی بود افزود: وقتی وارد فدراسیون شدیم حتی یک برگ برنامه وجود نداشت که چکاری باید انجام دهیم. حدود ۶۰۰ میلیارد ریال بدهی داشت و ۱۹۸ نامه ارسالی که مشخص نبود به کجا رفته است. در حال حاضر سربرگ و لوگوی فدراسیون را نیز تغییر دادیم و در لوگوی جدید عکس جهان پهلون تختی واضحتر شده است.

دبیر در باره بودجه مورد نیاز برای ورزش کشتی نیز ادامه داد: دستکم ۸۰۰ میلیارد تا ۹۰۰ میلیارد ریال نیاز داریم اما امسال نزدیک به ۱۳۰ میلیارد ریال بودجه برای فدراسیون تصویب شد. از این بودجه راضی نیستیم هر چند وزارت ورزش هم سعی می‌کند کمک کند اما بودجه وزارت هم کم است با این بودجه‌ها نمی‌شود کاری کرد.

وی گفت: کشتی از ورزش ایران بزرگتر است و همانند حکم ورزش بسکتبال در آمریکا، جودو در ژاپن و تکواندو در کره جنوبی برای ما دارد.

رییس فدراسیون کشتی در باره کاهش وزن در رده پایه هم افزود: مربی نباید وزن کشتی‌گیر را کم کند و چنین کاری خیانت به کشتی گیر است و نسل کشتی و آینده را نابود می‌کند.

برچسب‌ها مشهد علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد علیرضا دبیر مشهد علیرضا دبیر اخبار کنکور فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک