Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دانشگاه پیام نور، سردار احمدکریم پور در آیین گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد، افزود: مقام معظم رهبری در بیانات درباره سردار سلیمانی فرمودند که سردار سلیمانی یک مکتب و مدرسه است. 

کریم پور ادامه داد: مکتب خانه وی فرماندهی و پرورش نیروی قدس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی رزمنده ای بدون مرز بود که وظیفه دفاع از کلیت و کیان کشور را بر عهده داشت. سردار سلیمانی یک مکتب است و همه می‌توانند از فضائل وی یاد بگیرند

وی با بیان خاطراتی از سپهبد شهید سلیمانی افزود: حاج قاسم سلیمانی یک راهنما بود که علاوه بر تفکر و درایت، شجاعت هم داشت.

سردار کریم پور محور خلقیات سلیمانی را مودت و ولایت عنوان کرد و گفت: ایشان در برخورد با دیگران اصل را ولایت، مودت و ارتباط دوسویه می دانست و بر همین اساس با همه برخورد می کرد.

مشاور سردار سلیمانی بیان کرد: از خصوصیات بارز اخلاق اجتماعی سردار سلیمانی خوش اخلاقی و خنده رویی در همه احوال بود و اخم را فقط بر دشمن جایز می دانست. از دیگر ابعاد بارز شخصیتی سردار دلها پاسخگو بودن به همه نیازها و سوالاتی بود که از ایشان می شد.

سردار کریم پور با بیان خاطراتی از تدابیر فرماندهی خاص سپهبد شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی نگاه ویژه ای به بیانات مقام معظم رهبری داشت و بر همین اساس عمل می کرد. هنر فرماندهی ایشان این بود که دشمن را شناسایی و اطلاعات دقیق از آن بدست می آورد و بعد عمل می کرد. درس گرفتن از قرآن کریم و تاریخ و تطبیق آن با شرایط حاضر و درس گرفتن از شکست های گذشتگان از تدابیر ویژه سردار سلیمانی بود.

این فرمانده دفاع مقدس خطاب به دانشجویان اذعان کرد: شما دانشجویان اگر می خواهید تغییر کنید و حرکت زایی کنید، با تدبیر در قرآن و تاریخ و دریافت نکات آن می توانید موفق شوید.

وی نگاه سردار سلیمانی به حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را اینگونه توصیف کرد: رهبری مذهبی سیاسی با آمدن حضرت امام خمینی (ره) معنا یافت، امام آمد و اسلام را زنده کرد، شیعه و ایران را زنده کرد. از مسائلی که سردار همیشه بر آن تاکید داشت تبعیت از رهبری بود و در این باره می گفت: ما باید تابع رهبری باشیم، مواظب باشیم که ولایت ما قضا نشود، این مسئله خیلی مهم است.

به گزارش ایرنا، سپهبد سلیمانی فرمانده پیشین سپاه قدس و "ابومهدی المهندس" جانشین سابق سازمان الحشد الشعبی عراق بامداد ۱۳ دی ماه سال گذشته به همراه هشت نفر دیگر در مسیر فرودگاه بغداد به دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها جهان و سردار سلیمانی شهید مقاومت دانشگاه پیام نور قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهان و سردار سلیمانی شهید مقاومت جهان و سردار سلیمانی شهید مقاومت دانشگاه پیام نور قاسم سلیمانی اخبار کنکور سردار سلیمانی کریم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز