Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دپارتمان تبلیغات داپ‌اَپ در راستای اجرای برنامه‌های تبلیغاتی این برند از دهم دی ماه کمپین تبلیغات محیطی در شهر تهران را آغاز کرده است. در این کمپین بیلبوردها، تابلوهای عرشه پل و استرابوردهای طراحی شده با هدف معرفی پلتفرم کش بک داپ‌اَپ به عنوان اولین پلتفرم پاداش نقدی خرید در کشور در نقاط مختلف شهر تهران نصب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازه زمانی تبلیغات محیطی داپ‌اَپ از ۱۰ دی تا ۲۰ بهمن تعیین شده است. در این مدت ۴۰ بیلبورد مختلف در چهار گوشه شهر تهران نصب می‌شوند.

داپ‌اَپ پلتفرمی در حوزه کش بک با برگشت ۴ تا ۱۴ درصد از مبلغ هر خرید است که توسط شرکت درنیکا اندیشه پرهام به فضای فینتک و صنعت خرده‌فروشی ایران معرفی شده است. کش بک در واقع درصدی از مبلغ پرداختی برای هر خرید است که مجدداً به کیف پول مشتریان برمی‌گردد.

کاربران اپلیکیشن داپ‌اَپ با نصب این برنامه بر روی گوشی موبایل‌شان و خرید حضوری از ۴۰۰۰ فروشگاه عضو داپ‌اَپ در تهران از امکان پاداش نقدی خرید (کش بک) بهره‌مند می‌شوند. فروشگاه‌های آنلاین نیز به زودی به این شبکه اضافه می‌شوند.

نگاهی به شعار تبلیغاتی داپ‌اَپ بر روی بیلبوردها

شعاری که برای بیلبوردهای داپ‌اَپ در این کمپین محیطی انتخاب شده «درآمد جدید از هر خرید» است. این شعار یکی از اهداف استراتژیک برند داپ‌اَپ است. در واقع ارکان تشکیل دهنده داپ‌اَپ، شبکه بانکی کشور، صاحبان اصناف و مدیران کسب و کار و خریداران کالا و خدمات هستند.

داپ‌اَپ برای مدیریت کشبک و برگشت پاداش نقدی با شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی از جمله به پرداخت ملت، سامان کیش و تاپ پارسیان مشارکت تجاری دارد. به این ترتیب با خرید حضوری از فروشگاه‌های عضو داپ‌اَپ و کشیدن کارت بانکی در دستگاه‌های پوزِ مربوط به این شرکت‌ها، کش بک دریافتی از هر خرید به کیف پول مشتریان واریز می‌شود.

از سوی دیگر مغازه داران و صاحبان کسب و کارهای مختلف عضو داپ‌اَپ در ازای همکاری با این پلتفرم کش بک، از امتیازاتی مثل افزایش مشتری، فروش بیشتر، ایجاد باشگاه اختصاصی مشتریان و تسهیلاتی مثل وام، بیمه و کمک هزینه سفرهای داخلی و خارجی بهره‌مند می‌شوند.

همکاری این دو بر روی بستر پلتفرم داپ‌اَپ باعث شده تا مصرف‌کنندگان نهایی کالاها و خدمات بتوانند از محل هزینه هر خرید، درآمد جدیدی داشته باشند و این همان شعاری است که بر روی بیلبوردها و سایر تبلیغات محیطی داپ‌اَپ در شهر تهران قرار گرفته است.

اما هدف دیگری که از اجرای این کمپین تبلیغات محیطی با نصب بیلبورد دنبال شده، نهادینه‌سازی مفهوم کش بک در سطح جامعه است.

کش بک یا برگشت پول به کیف پول در پلتفرم داپ‌اَپ

همان طور که قبلاً گفته شد منظور از کش بک، برگشت بخشی از پول هر خرید بعد از انجام تراکنش خرید به خریدار است. این پاداش نقدی از محل تخفیفی تأمین می‌شود که توسط صاحب فروشگاه به داپ‌اَپ داده می‌شود.

پول برگشت داده شده که معمولاً بین ۴ تا ۱۴ درصد از مبلغ هر خرید است در کیف پول کاربران دخیره می‌شود. در اینجا به کاربر حق انتخاب داده شده تا مبلغ ذخیره شده در کیف پول را به حساب بانکی حود واریز نماید یا گزینه‌های مختلفی برای استفاده از این پاداش نقدی داشته باشد.

داپ‌اَپ تصمیم دارد در خلال تبلیغات محیطی و نصب بیلبورد در نقاط مختلف شهر تهران به مردم نشان دهد که امکان خرید مجدد، پس انداز و پرداخت پول تو جیبی با کش بک دریافت شده از محل هر خرید وجود دارد.

کسب درآمد از هر خرید با کش بک

داپ‌اَپ با اجرای کمپین تبلیغات محیطی و نصب بیلبوردها، استرابوردها و تابلوهای عرشه پل از ۱۰ دی تا ۲۰ بهمن در شهر تهران ضمن معرفی بیشتر اولین پلتفرم پاداش نقدی خرید در ایران به جامعه مصرف‌کننده و خریدار در نظر دارد مفهوم کش بک را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه کند.

در این مدت ۴۰ بیلبورد مختلف در نقاط مختلف شهر تهران نصب می‌شوند.

مراحل نصب اپلیکیشن داپ‌اَپ و انجام خرید با کش بک برای اقشار جامعه به شرح زیر است:

* دانلود اپلیکیشن داپ‌اَپ از استورهای کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت، اناردونی، سیب اپ، سیب ایرانی و یا نسخه وب اپلیکیشن در سایت رسمی داپ‌اَپ

* ثبت شماره ۱۶ رقمی کارت‌های بانکی خود که خرید با آنها انجام می‌دهند

* خرید از کسب و کارهای داپ‌اَپی از بین ۱۲۹ گروه صنفی مختلف و بیش از ۴۰۰۰ فروشگاه در تهران

* دریافت کش بک در کیف پول اپلیکیشن در فاصله کمتر از یک روز

* انتقال پاداش نقدی موجود در کیف پول به حساب بانکی بعد از ثبت شماره شبا در اپلیکیشن

همچنین شماره ۰۲۱۸۸۸۹۳۲۱۷ واحد ارتباط با مشتریان شرکت آماده پاسخگویی به درخواست همکاری کسب و کارهای محترم جهت عضویت در خانواده بزرگ داپ‌اَپ، اعلام شرایط اعطای نمایندگی به استان‌ها و سایر امور پشتیبانی می‌باشد.

نشانی سایت داپ اَپ daapapp.com می‌باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5114433

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات کسب و کار تابلو کسب و کار صنعت خودروسازی گروه خودروسازی سایپا تبلیغات باطری خودرو دکوراسیون منزل قیمت خودرو تولید نرم افزار قطعات خودرو بیمه شخص ثالث بورس استخدام بازی رایانه ای ایرانی واحدهای صنعتی تبلیغات محیطی شهر تهران نصب شهر تهران پاداش نقدی کیف پول داپ ا پ بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی؛ رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در روزنامه همشهری نوشت، روسای جمهور در ادوار مختلف، سفرهای استانی به بخش‌های مختلف کشور را در دستور کار داشتند اما کلانشهر «تهران» به‌دلیل آنکه پایتخت و محل حضور وزارتخانه‌ها و مراکز دولتی است، هرگز جایگاهی در برنامه‌ها نداشت و از این‌رو شهرداری در همه ادوار تنها هزینه حضور دولت را پرداخت می‌کرد و در مواجهه با گره‌های موجود نمی‌توانست دولت را تمام‌قد با خود همراه کند که این روند مشکلات بسیاری را به تهران تحمیل کرد.
از سوی دیگر، شهرداری در برخی پروژه‌ها نیاز به همراهی دولتمردان دارد که هرگز از سوی دولت‌های گذشته عملیاتی نشده است. حضور شهردار تهران در هیأت دولت از همان روزهای ابتدایی رهاوردهای بسیاری برای شهر داشته ‌که یکی از آنها همراهی دولت برای انعقاد قراردادهای واردات واگن و وسایل حمل‌ونقل برقی و همچنین بازدید رئیس‌جمهور از جنوب پایتخت بود. روز پنجشنبه در یک رخداد کم‌نظیر، دولت سیزدهم تصمیم گرفت تا از بخش‌های مختلف جنوب تهران بازدیدی داشته باشد و طی دیدار با مردم، گره از مشکلات شهروندان باز کند؛ بازدیدی که برای نخستین‌بار طی ادوار مختلف انجام شده بود و شهروندان توانستند دغدغه‌های خود را با رئیس‌جمهور، وزرا و مدیران شهری به‌صورت همزمان در میان بگذارند. در این میان رئیس‌جمهور، وعده افتتاح چند مرکز درمانی و بیمارستانی را به مردم منطقه۱۷ داد؛ منطقه‌ای که در این زمینه دچار کمبود سرانه است. نوسازی بافت فرسوده نیز یکی از دغدغه‌های مردم در جنوب شهر تهران است که ارائه بسته‌های تشویقی و هماهنگی با شهرداری برای نوسازی در دستور کار رئیس‌جمهور قرار گرفت. مسئله کمبود برق و خاموشی نیز دیگر دغدغه مردم تهران به‌خصوص در فصل تابستان است که رئیس‌جمهور در این خصوص عنوان کرد: «با تولید ۸۰۰۰مگاوات برق، ناترازی رفع شده است.» همچنین بحث وجود بافت مسکونی در حریم ریلی راه‌آهن دیگر مطالبه شهروندان بود که دولت برنامه‌های خود را برای رعایت حریم ریلی و حل پلاک‌های مسکونی‌ تشریح کرد. در این دیدار خبری خوش به پایتخت‌نشینان داده شد: ۱۳هزار پلاک در منطقه۱۷ تهران و در محدوده تونل ریلی وجود دارد که به‌عنوان پلاک فرسوده هستند و درصورت موافقت هیأت دولت با امکان ساخت‌وساز، بافت فرسوده منطقه نوسازی می‌شود و امکان ساخت ۳۰هزار واحد مسکونی فراهم خواهد شد. وزیر کشور نیز به همراه مدیران شهری بازدیدی از عملیات عمرانی فاز دوم پروژه بزرگراه شهید بروجردی، ابرپروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا(س) و شن‌چاله‌ها داشت که برای رفع معارضان پروژه بروجردی نیز دستوراتی از سوی وی صادر شد. همچنین بنا شد تا دولت طرحی برای انتقال بازار آهن شادآباد ارائه کند. صیانت از حریم پایتخت دیگر موردی بود که در این بازدید بر آن تأکید شده است. یکی دیگر از موضوعاتی که سال‌ها مردم منطقه۱۷ را درگیر کرده، وجود تیرهای برق معارض و فرسوده بود و حضور این تیرها باعث سختی رفت‌وآمد خودروهای امدادی می‌شد که رئیس‌جمهور دستور جمع‌آوری این تیرها را دادند. بازدید صورت‌گرفته در ششم اردیبهشت‌ماه، آورده‌های بسیاری برای پایتخت‌نشینان به‌خصوص مردم جنوب شهر داشت و به یاری خدا، گره مشکلات چندین و چندساله پایتخت ‌باز خواهد شد. به‌نظر می‌رسد طی ادوار مختلف شهرداری این هماهنگی بین مدیریت شهری و دولت در نوع خود کم‌نظیر است و پیوند دولت خدمتگزار و شهرداری تهران با یکدیگر را می‌توان به‌عنوان مسیری برای بهبود چالش‌های موجود در پایتخت دانست که به‌عنوان یک الگو برای ادوار بعدی درنظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 847383 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهرداری شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟