Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@15:56:20 GMT

کرونا ضرر سنگینی به صنعت سینماداری وارد کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۸۴۲۴

کرونا ضرر سنگینی به صنعت سینماداری وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،عبدالحمید قره‌داغی صبح امروز با رئیس و کارکنان حوزه هنری استان کردستان و پردیس سینمایی بهمن سنندج، اظهار کرد: در سال گذشته با تلاش مجموعه حوزه هنری خوشبختانه توانستیم در بخش همسان سازی و اصلاح پایه احکام همکاران که بسیار پایین بود کار کنیم و پایه حقوقی همکاران را ارتقاء بخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر تمامی مشکلات موجود واقف هستیم و در تلاشیم تا با اصلاح برخی ساختارها برای مجموعه همکاران حوزه هنری در زمینه ارتقای شغلی و اصلاح احکام اقداماتی را به انجام رسانیم.

معاون اداری و مالی حوزه هنری گریزی هم به تعطیلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرر هنگفتی که به صنعت سینماداری وارد آورد اشاره کرد و گفت:در طول سال‌جاری بالغ بر 13 میلیارد تومان برای تأمین بخشی از حقوق 400 نفر از پرسنل سینمایی در کشور هزینه کرده‌ایم که رقم بسیار بالایی است.

وی به عملکرد بسیار خوب حوزه هنری کردستان در بخش‌های مختلف اشاره کردو گفت: حوزه هنری استان کردستان با عده کم با مدیریت بسیار خوب آقای مرادی کارهای بسیار ارزنده ای را به انجام رسانده است و جزء حوزه‌های پویا و چابک حوزه هنری در کشور محسوب می‌شود.

قره‌داغی ادامه داد: محبوبیت حوزه هنری نزد هنرمندان و مردم ناشی از تلاشی است که توسط این مجموعه به انجام رسیده است و من همواره در سفر به استان کردستان از این شوق و همدلی مجموعه لذت برده‌ام.

امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان هم در ابتدای این دیدار با قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته مرکز از توسعه مراکز استان حوزه هنری گفت: در سال‌جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی وهنری تلاش کردیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم که توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی و هنری در شهرهای سقز، سنندج و بیجار از آن جمله است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی وهنری با استفاده از بستر فضای مجازی از دیگر اقداماتی است که به خوبی در استان انجام شده است.

رئیس حوزه هنری استان کردستان در این زمینه افزود: برگزاری جشنواره ملی" درخانه هنرمندانه بمانیم" برگزاری شعر خوانی شاعران برجسته استانی در سالن خالی از جمعیت و پخش در فضای مجازی در قالب فیلم‌های کوتاه چند دقیقه ای با مخاطبی نزدیک به 100 هزار نفر، برگزاری یادواره سید بهاء الدین شمس قریشی در مسجد جامع سنندج بدون حضور مخاطب و پخش مستقیم از صدا و سیما و فضای مجازی، برگزاری چندین شب برنامه زنده موسیقی در سالن سینما با پخش مستقیم فضای مجازی بخشی از این برنامه‌ها بوده است.

وی ادامه داد: تولید چندین عنوان کتاب از جمله"فرزند کردستان"، " سرودهای بی تکرار" ، " رادیو سنه " آلبوم موسیقی عرفانی" ذکر ودف"، برگزاری جشنواره استانی تئاتر ماه – وتار، تولید نماهنگ "یل میدان" به یاد سردار قاسم سلیمانی، تولیدچندین اثر نمایشی، تولید اثر موشن گرافی از حضور سردار سلیمانی در اربیل عراق، برگزاری چندین نمایشگاه هنری مجازی، تولید بیش از 50 اثر کاریکاتور با موضوع سردار سلیمانی و ...، تولید چندین تابلوی نقاشی و مینیاتوری با موضوع سردار سلیمانی و توزیع دو مرحله بسته معیشتی به هنرمندان ، از دیگر برنامه‌هایی بوده است که در حوزه هنری انجام شده است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل موسسه بهمن سبز سیدمصطفی حسینی حوزه هنری استان کردستان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین ویدئوی مربوط به تبلیغ برند توسط علیرضا بیرانوند را ببینید.

کد خبر 849041 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • بارزانی وارد تهران شد
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم