Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه سفر به آذربایجان غربی از روند احداث کارخانه قند میلاد مهاباد بازدید کرد.   به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی، روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی عصر دوشنبه 15 دی ماه  در ادامه سفر به آذربایجان غربی به همراه مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی ضمن بازدید از روند احداث کارخانه قند میلاد مهاباد با سرمایه گذران این طرح دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این کارخانه با ظرفیت تولید ۵ هزارتن در حال حاضر با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

شایان ذکر است استان آذربایجان غربی یکی از استان های مهم کشور در تولید چغندر قند است که با بهره برداری از این کارخانه با حمایت بانک کشاورزی مشکلات چغندر کاران منطقه برطرف خواهد شد.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آذربایجان غربی بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت۲۳:۳۱دقیقه۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد.   وی افزود:نجاتگران هلال احمر پایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی گفت:این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت