Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عضو هیات رییسه شورا گفت: مخدوش بودن رویکرد لایحه "طرح بهره برداری از پیاده رو‌های شهر تهران" به گونه‌ای است که نه نشاط شهری در پی دارد و نه درآمدی برای شهرداری ایجاد می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، زهرا نژاد بهرام عضو هیات رییسه شورا در جریان بررسی "طرح بهره برداری از پیاده رو‌های شهر تهران" افزود: یکی از دلایلم بهره گیری نکردن از نظر و دیدگاه‌های اساتید و انجمن‌های تخصصی در متن نهایی است که اغلب پیشتر مخالفت‌های جدی با متن لایحه را ابراز کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‏عضو هیات رییسه شورا افزود: با توجه به اجرایی نشدن مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون که نزدیک به 2 سال قبل به تصویب رسیده بود، تصویب این لایحه نوعی بی عدالتی و تبعیض در پی داشت.
در نهایت لایحه "طرح بهره برداری از پیاده رو‌های شهر تهران" از دستور کار صحن خارج شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لایحه پیاده رو شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : اسم مجلس دوازدهم را «ایمان و امید» می‌گذارم، مجلس آتی ممکن است در معرض خطر تفرقه باشد که این امر می‌تواند منجر به شکست و ناامیدی در مجلس دوازدهم شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سعید آجرلو نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با برنامه بهارستان دوازدهم گفت: اسم مجلس دوازدهم را «ایمان و امید» می‌گذارم، یک وجه مجلس آتی ممکن است خطر تفرقه باشد که منجر به شکست و ناامیدی در مجلس دوازدهم شود، وجه دیگر هم می‌تواند حل مسئله و کارآمدی مجلس باشد.

وی افزود: درون بهارستان و بیرون بهارستان در حوزه انتخابیه تهران بسیار متفاوت است، ما به میزانی که درون بهارستان فعال هستیم باید بیرون بهارستان هم فعال باشیم، یعنی با مردم مرتبط باشیم و وظایف نمایندگی خود را انجام دهیم.

آجرلو اظهار داشت: بیرون از صحن نمایندگان حوزه انتخابیه تهران نباید غیر فعال باشد کمااینکه در سایر حوزه‌های انتخابیه به این صورت است، مردم باید احساس کنند که نماینده دارند و قدرت نماینده در جهت اهداف آن‌ها بکار می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود: ما در صحن باید به سیاستگذاری و تقنین بپردازیم و بیرون از صحن باید به مشکلاتی جاری مردم بپردازیم و خط قرمزمان دخالت کردن در عزل و نصب دولتی است.

آجر لو ابراز داشت: ما باید با استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها تعاملات لازم را داشته باشیم تا مشکلات مردم را مرتفع کنیم و این به معنای دخالت در امورات اجرایی نیست.

وی افزود: امثال شهید چمران و شهید دیالمه بر صندلی‌های مجلس سوار شدند و اجازه ندادند که صندلی‌های مجلس برآن‌ها سوار شوند، اگر نماینده به دنبال خودرو و مزایای دیگر نمایندگی باشد یعنی صندلی بر او سوار شده است.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده قطعا درصورت حضور در مجلس خودرویی دریافت نمی‌کنم، نماینده‌ای که در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنم مگر می‌تواند به وظایف نمایندگی خود عمل کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: بروکراسی ضد تحول محافظه کاری در نظام دیوانی خود داریم که اجازه نمی‌دهند کشور پیشرفت کند و هر بار استدلال متفاوتی را مطرح می‌کنند، این بروکراسی متأسفانه در شرکت‌ها دولتی و نظام بانکی نیز حاکم است، مجلس دوازدهم باید با این اقلیت پر زور مواجه شود.

آجرلو اظهار داشت: سبک زندگی غربی در حال رویاروی با سبک زندگی ایرانی و اسلامی است و نمی‌توانیم نسبت به آن منفعل باشیم، بنابراین باید قانونگذاری جامعی در حوزه فضای مجازی داشته باشیم تا نظمی جدیدی در این حوزه ایجاد شود.
وی در خصوص لایحه حجاب و عفاف گفت: موافق لایحه عفاف و حجابی هستم که در مجلس یازدهم به تصویب رسید، زیرا، در مواجه با جرم بی حجابی بازدارندگی ایجاد می‌کند، زیرا، بین کسانی که پروژه امنیتی در کشور اجرا می‌کنند با هنجارشکنان عادی تفاوت قائل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



وی افزود: اگر لایحه عفاف و حجاب به صحن می‌آمد بهتر بود، این لایحه موضوعات ایجابی و فرهنگی را هم دیده است، این جامع‌نگری یعنی راه حل بلند مدت برای رفع مشکلات حوزه عفاف و حجاب.

آجرلو ابراز داشت: ما باید اقدامات تبیینی و فرهنگی متعددی داشته باشیم، از سوی دیگر بازدارندگی لازم را هم در لایحه عفاف و حجاب داریم که در کنار یکدیگر می‌تواند التهابات اجتماعی را کاهش دهد. از این حیث لایحه عفاف و حجاب لایحه مناسبی است.
وی ادامه داد: خطر دو قطبی شدن و تفرقه در مجلس دوازدهم زیاد است، مجلس یازدهمی که رهبر انقلاب بر انقلابی بودن آن تأکید داشتند برای مشکلات کشور راه حل جدید ارائه کرد و فضای کشور در دهه نود را تغییر داد.

آجرلو اظهار داشت: ممکن است نامزد‌ها از لیست‌های متفاوت باشد، اما برای رفع مشکلات اتفاق نظر دارند، این همان برادری سیاسی است که رهبر انقلاب بر آن تأکید داشتند، بنظر رسیدن به چنین شرایطی بسیار سخت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



وی در خصوص نحوه ریاست مجلس یازدهم گفت: قالیباف عملکرد خوبی دارد، در همین مجلس هم بسیاری از نمایندگان با ایشان اختلاف نظر‌هایی داشتند که در صحن مطرح می‌کردند، یکی از خصیصه‌های ریاست مجلس تعامل با جریانات مختلف است.

آجرلو افزود: معتقدم قالیباف شانس اول ریاست مجلس است، ذوالنوری هم آرایی دارد، اما بیشترین رأی را برای ریاست مجلس را قالیباف دارد، در خصوص نیکزاد و متکی هم اطلاعی ندارم.

این نامزد دور دوم مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: بنظر هیأت رئیسه مجلس قطعاً تغییراتی خواهد داشت، معتقدم روابط با فراکسیون اقلیت اصلاح طلبان باید بر اساس کار و حل مسئله تعریف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند