Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه گفت: ساخت بزرگراه کرمانشاه – کامیاران باید سرعت بیشتری بگیرد.

فضل الله رنجبر در جلسه بررسی روند اجرای قطعه کرمانشاه به کامیاران از پروژه بزرگراه کرمانشاه- میاندوآب، با بیان اینکه 42 کیلومتر از این بزرگراه در محدوده شهرستان کرمانشاه قرار دارد، اظهار کرد: این محور جزو محورهای پرحادثه بوده که همواره تصافات زیادی در آن رخ می‌دهد،لذا ضرورت دارد اجرای این پروژه سرعت بیشتری بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رنجبر با اشاره به اعتبار 25 میلیارد تومانی این پروژه در سال جاری، گفت: استاندار کرمانشاه پیگیر اختصاص اعتبارات بیشتر به این پروژه بوده و امیدواریم با همراهی مجمع نمایندگان به ویژه نمایندگان حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه پیگیری لازم برای تخصیص اعتبارات بیشتر به نتیجه رسیده و پروژه با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

فرماندار کرمانشاه سپس با تشریح آخرین وضعیت ساخت پروژه بزرگراه کرمانشاه- میاندوآب در قطعه کرمانشاه به کامیاران، گفت: تاکنون 31 کیلومتر از مجموع 42 کیلومتر این پروژه که در حوزه شهرستان کرمانشاه قرار دارد، آسفالت شده است.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: هفت کیلومتر دیگر از این بزرگراه در حوزه شهرستان کرمانشاه آماده آسفالت است و در صورت مساعد شدن وضعیت هوا در بهمن و یا اسفند ماه آسفالت خواهد شد.

 رنجبر ادامه داد: هم اکنون چهار کیلومتر از اجرای پروژه در محور نرسیده به شهر کامیاران و پل رازآور به سمت شهر قلعه در مرکز بخش بیلوار باقیمانده که عملیات اجرایی این بخش از پروژه هم در دست اقدام بوده و ابتدای سال 1400 انجام خواهد شد.

رنجبر اضافه کرد: عملیات اجرایی پل دوم رازآور که در محل این بزرگراه واقع شده نیز رو به اتمام است و تا دهه فجر امسال به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه اشاره ای هم به ایجاد مشکلات اجتماعی در چند نقطه از محل اجرای پروژه داشت و گفت: تصمیماتی از سوی مسئولین محلی برای رفع موانع این پروژه مهم گرفته شده، ضمن اینکه از مردم روستاهای نزدیک این پروژه هم درخواست همکاری بیشتری داریم.

رنجبر اضافه کرد: اجرای پروژه قطعی است و با حمایت مسئولان قضایی مشکلات آن  رفع خواهد شد، با این حال از مردم روستاها می خواهیم برای اجرای سریعتر پروژه با پیمانکار و مجری طرح همکاری کنند. 

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بزرگراه كرمانشاه بزرگراه کرمانشاه شهرستان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در قم

مهران حیدری،مدیرکل هواشناسی قم، با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، روز دوشنبه آسمان نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات بارش باران، وزش باد نسبتا شدید و احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که سمت باد غربی و سرعت باد بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه نیز آسمان قسمتی ابری در برخی ساعات با افزایش ابر همراه خواهد شد؛ در برخی انتظار مناطق رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و گردوخاک داریم.

به گفته حیدری، سرعت وزش باد در روز سه‌شنبه بین ۶۰ تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، سردترین نقطه استان بخش کهک با دمای ۱۲.۵ و گرم‌ترین نقطه نیز کوه سفید با دمای ۲۹.۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی