Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقرری بیمه بیکاری و کمک هزینه ترحیم بیمه شدگان تامین اجتماعی غیرحضوری پرداخت می شود.

عباس نورمحمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت بیمه بیکاری، پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم و اخذ درخواست کفالت و بازرسی، خدمات غیرحضوری جدیدی است که سازمان تأمین اجتماعی در دسترس مردم قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمه شدگان متقاضی دریافت بیمه بیکاری برای درخواست و تشکیل پرونده نیازی به مراجعه به شعب این سازمان ندارند.

وی افزود: سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به سامانه بیمه بیکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی متصل است و متقاضیانی که پس از طی مراحل و تأیید اداره کار معرفی می‌شوند، برای دریافت مقرری بیمه بیکاری نباید به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

 وی بیان کرد: درخواست این افراد به صورت سیستمی به شعب تامین اجتماعی ارسال و در صورت داشتن شرایط لازم، مقرری ماهانه بینه بیکاری یه حساب آنان واریز می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید تصریح کرد: همه بیمه شدگان از جمله متقاضیان مقرری بیمه بیکاری، می بایست در سامانه خدمات غیرحضوریاین سازمان به نشانی  es.tamin.ir ثبت نام و اطلاعات هویتی از جمله شماره تلفن و شماره حساب بانکی خود را درج کنند تا بتوانند به راحتی خدمات مورد نیاز را دریافت کنند. 

وی ثبت غیرحضوری درخواست کفالت و بازرسی را از دیگر خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد و گفت: درخواست کفالت که در بیشتر  موارد بین شعب مختلف انجام می‌شود، پیش از این فرآیندی پیچیده داشت که علاوه بر غیرحضوری شدن، فرآیند آن نیز اصلاح شده است.

نورمحمدی درخواست کفالت و بازرسی را مربوط به بیمه شدگانی دانست که قصد دارند پدر و مادر خود را تحت تکفل خویش قرار دهند، به شرط آن که سن پدر بیش از ۶۰ سال و سن مادر نیز بیش از ۵۵ سال باشد.

انتهای پیام
     نورمحمدی پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم را از تعهدات سازمان تأمین اجتماعی به جامعه تحت پوشش اعلام کرد و گفت: دریافت این خدمت نیز غیرحضوری شده و از آیه به بعد نیازی به مراجعه مردم برای دریافت این کمک هزینه نخواهد بود.

به گفته وی، این کمک هزینه معادل یک ماه دستمزد بیمه شده یا مستمری بگیر است که در صورت فوت او به بازماندگان تعلق می گیرد.

براساس طرح ۳۰۷۰ که از آبان ماه امسال در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت، هر هفته چند خدمت غیرحضوری جدید در این سازمان رونمایی و از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد بیمه بیکاری استانی اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مقرری بیمه بیکاری خدمات غیرحضوری درخواست کفالت تامین اجتماعی بیمه شدگان کمک هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان گفت: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رسول چراغ سحر افزود: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار خواهد شد، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان وصعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا است.
وی زمان صعود کوهنوردان را بامداد ۱۲ اردیبهشت اعلام کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه این المپیاد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور مدیران کشوری و استانی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!