Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان فارس ۱۳ دی ماه یادواره‌ای به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار ولی نوری و شهدای دانشجو برگزار کرد که سخنرانان دعوت‌شده به این مراسم، در آن حضور نیافتند.

در پایان مراسم، مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و تنی چند از دانشجویان دست‌اندر کار این برنامه، در فضای مجازی عنوان کردند که:"در قاموس ما بسیجی‌ها نیست که اهانت به خون شهدا بی‌جواب بماند" همچنین در این مطالب علت حضور نیافتن میهمانان در دانشگاه "خودخواهی و زیاده‌روی مسوولان" عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد بینا مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس در گفت‌ و گو با ایرنا درباره این مطالب عنوان کرد: نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز یکی از میهمانان این مراسم بود که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس دعوت شد.
او افزود: در جلسه‌ای که چهار روز پیش از برگزاری برنامه با حضور معاونت فرهنگی و اعضای بسیج دانشجویی برگزار شد، به تصویب رسید که این برنامه در حسینیه سیدالشهدا یا حسینیه بسیج دانشجویی واقع در دانشگاه فنی شهید باهنر برگزار شود و درنهایت سِن، امکانات برای پخش از فضای مجازی و دیگر تدارکات بدین‌منظور در این مکان تهیه شد.
این عضو بسیج دانشجویی افزود: با وجود این هماهنگی‌ها، در روز چهارشنبه دهم دی‌ماه، دانشگاه در خبری که در سایت منتشر کرد، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس را برگزارکننده اصلی مراسم اعلام کرد.
بینا با بیان اینکه ناهماهنگی درون‌دانشگاهی منجر به حضور نیافتن میهمانان برنامه‌ شد، گفت: بسیج دانشجویی در پی آن است که زوایای کامل ماجرا را روشن کند و به دنبال علت اصلی ماجرا و دلیل این ناهماهنگی‌هاست.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس نیز در روز سه‌شنبه ۱۶ دی‌ماه در اطلاعیه‌ای که در پاسخ به این موضوع در اختیار ایرنا قرار داد، عنوان کرد: ممانعت مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس از حضور سخنرانان مراسم یادواره شهدا در روز ۱۳ دی ماه ۹۹ تکذیب می‌شود و مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره ممانعت مسئولان دانشکده شهید باهنر شیراز مصداق بارز توهین، افترا و نشر اکاذیب است که از طریق مراجع رسمی، ‌پیگیری می‌شود و اقدام قانونی انجام خواهد شد.
در این اطلاعیه آمده است: طی روزهای چهاردهم و پانزدهم دی‌ماه جاری، رئیس دانشگاه پیگیری‌های متعددی با ناحیه بسیج دانشجویی استان و همچنین دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز صورت داد تا افکار عمومی را در این باره روشن کند.
در ادامه این دانشگاه نوشت: افرادی مغرض اعلام کرده بودند که فردی از مسئولان دانشگاه در تماسی تلفنی با روابط عمومی دفتر امام جمعه این ممنوعیت را اعلام کرده‌ است؛ درحالی که برابر اعلام صریح مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه هیچ گونه تماسی با ایشان در این خصوص گرفته نشده است.
همچنین عنوان شده است: بسیج دانشجویی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای ۲۰ روز قبل از اجرای برنامه از امام جمعه دعوت کرده بود؛ اما پیگیری نهایی برای گنجاندن برنامه سخنرانی در روز ۱۳ دی ماه از سوی بسیج دانشجویی انجام نشد که برابر اعلام مسئول دفتر امام جمعه سخنرانی این مراسم جزو برنامه آیت‌الله دژکام در سیزدهم دی‌ماه نبوده است.
در ادامه این مطلب آمده است: رئیس دانشگاه در ماموریتی که به معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و حراست داده است،‌ موضوع را به صورت حضوری از دفتر امام جمعه پیگیری کرده است و با هماهنگی به عمل آمده جلسه‌ای در این روز با حضور مسئول اجتماعی و روابط عمومی دفترامام جمعه تشکیل شد که مسئول روابط عمومی آن نهاد، ضمن تشریح ابعاد مختلف این موضوع اعلام کرد در خصوص ممانعت از حضور از سوی مسئولین دانشگاه هیچ تماسی حاصل نشده و این موضوع کذب محض است؛ همچنین عنوان کردند که به‌دلیل نگرانی مسئولان، استادان و کارکنان و دانشجویان دانشگاه از ناهماهنگی به‌وجودآمده، این دفتر آماده است برنامه‌ای در ایام مبارک دهه فجر از سوی دانشگاه طراحی کند تا امام جمعه در  دانشگاه فنی و حرفه‌ای حضور یابد.

برچسب‌ها سازمان بسیج دانشجویی کشور شیراز قاسم سلیمانی دانشگاه فنی وحرفه ای فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج دانشجویی کشور شیراز قاسم سلیمانی سازمان بسیج دانشجویی کشور شیراز قاسم سلیمانی دانشگاه فنی وحرفه ای فارس اخبار کنکور بسیج دانشجویی دانشگاه فنی دانشگاه فنی و حرفه ای فارس دفتر امام جمعه روابط عمومی استان فارس دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طی آئینی و با حضور حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان، ابوالفضل فرجی مدیر آموزش و پرورش و بابک اشرافی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان در این شهرستان تجلیل شد.   در این آئین حجت الاسلام کوهی امام جمعه شهرستان با اهدای شاخه گل و هدایایی از مقام شامخ معلمی و تلاش معلمان آموزشگاه دخترانه رضوان تکاب تجلیل نمود.   حجت الاسلام کوهی تلاش و ایثار معلمان را جهاد در سنگر تعلیم و تربیت عنوان نموده و گفت: ثمره زحمات و تلاش‌های شما معلمان دانش آموزان برتر و آینده ساز کشور است.   وی گفت: نتیجه زحمات شما با حضور تربیت یافتگان مکتب معلمی در جای جای میهن اسلامی و در عرصه‌های مختلف علمی و جهادی نمود عینی دارد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان