Web Analytics Made Easy - Statcounter

‎ظرفیت‌های ورزشی کیش یک فرصت ملی و بین المللی است که در رونق اقتصادی منطقه نقش موثری دارد به گزارش پول نیوز، سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم معارفه عزیزاله فرضی پور سرپرست جدید موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش که عصر دوشنبه ۱۵ دی در سالن اجتماعات این موسسه برگزار شد؛ بر اهمیت مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به عنوان فرصتی ارزشمند برای معرفی امکانات ورزشی جزیره کیش به مطرح‌ترین تیم‌های ورزشی دنیا تاکید کرد و گفت: برای تحقق این هدف ارزرشمند، ایجاد زیر ساخت‌های لازم و نوسازی برخی اماکن ورزشی از اهداف اصلی موسسه ورزش و تفریحات سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‎مداح با بیان این که تعامل سازنده میان "موسسه ورزش و تفریحات سالم، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و شرکت عمران، آب و خدمات این منطقه" موجب پیشرفت و توسعه ورزش کیش در سطح ملی و بین المللی خواهد شد اظهار داشت: جزیره کیش از ظرفیت ها‌ی قابل توجهی برای رشد ورزش در سطوح مختلف برخوردار است و این منطقه نسبت به دیگر مناطق کشور دارای مزیت‌های کم نظیری از جمله طبیعت، فضای ورزشی و تفریحات دریایی است.
‎وی تصریح کرد: امکانات ورزشی در جزیره کیش زمینه ساز توسعه ورزش‌های آبی و دریایی در سطح ملی و بین المللی است.
‎به گفته سید محمدرضا مداح جزیره کیش پایلوت برگزاری دوره‌های آموزشی غواصی درکشور است که این مهم می‌تواند زمینه ساز برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف ورزش‌های دریایی باشد و کیش به ویژه در رشته‌های نوپا و پرطرفدار به یک مرکز ملی و منطقه‌ای تبدیل شود.
‎مداح در ادامه خاطر نشان کرد: جزیره کیش به خاطر برخورداری از اماکن ورزشی متعدد، امکانات اقامتی مناسب و استاندارد در کنار زیبایی‌های طبیعی و هوای پاکیزه، به عنوان مقصد گردشگری ورزشی مطرح شده است.
‎عزیزاله فرضی پور سرپرست جدید موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نیز در این مراسم با اشاره به این که جزیره کیش در حوزه امور دریایی و تفریحی الگوی خوبی برای کشور است گفت: در حال حاضر ۳۱ کلوپ غواصی و تفریحات دریایی در کیش فعالیت می‌کنند که بیش از ۲ هزار فرصت شغلی به طور مستقیم و غیر مستقیم در این منطقه فراهم شده است.
‎فرضی پور افزود: در طول سال جمعیتی بالغ بر ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از تفریحات دریایی استفاده می‌کنند و این حوزه گردش مالی عظیمی دارد.
‎وی افزود: ۹۵ درصد غواصی کشور در جزیره کیش و ۵ درصد در سایر نقاط کشور مانند قشم و شامل کشور انجام می‌شود.
‎فرضی پور درخصوص ارائه خدمات ۸۰۰ شناور تفریحی فعال در ایران گفت: از این تعداد ۷۵۰ شناور تفریحی در جزیره کیش برای ارائه خدمات به گردشگران فعالیت می‌کنند.
‎گفتنی است در این مراسم ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات، سعید نظری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و برخی از معاونان و مدیران شرکت‌های تابعه حضور داشتند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کیش جزیره کیش منطقه آزاد کیش منطقه آزاد مناطق آزاد موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید

استاندار ایلام گفت: در دولت سیزدهم ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ حسن بهرام نیا امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_در دیدار با مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور در امور صنعت اظهار کرد: خروجی حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور و هیئت همراه در استان، منتج به تحولی در راستای جهش تولید با مشارکت مردم در استان خواهد بود.

وی افزود: استان ایلام ظرفیت‌های بسیار خوبی از جمله نفت، گاز، کشاورزی و گردشگری سلامت دارد که با توجه به نزدیکی با مرز کشور عراق باید در این حوزه‌ها کار شود.

استاندار ایلام ادامه داد: در زمینه بهره‌وری چهار حوزه اصلی گردشگری، آب، نفت و گاز مورد توجه است بنابراین ۱۸ کمیته با این چهار بخش اصلی به منظور بهره‌وری و ارتقای تولید و رشد در استان بوده است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه استان ایلام ظرفیت بسیار خوبی در حوزه نفت و گاز دارد که بخشی از این ظرفیت‌ها بالقوه و بخشی بالفعل است، افزود: باید از این ظرفیت‌ها در حوزه‌های پایین دستی و تأمین خوراک صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی استان استفاده شود.

وی گفت: یکی از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان، پتروشیمی ایلام و شرکت ارغوان گستر است که با توجه به سفر تیم وزارت کشور در استان انتظار می‌رود هر چه زودتر این ظرفیت‌ها به نتیجه برسد تا شاهد ایجاد اشتغال در استان باشیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه در مهار آب‌های سطحی و جاری در سطح استان اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده است که می‌تواند در بخش صنعت، کشاورزی، و شرب استفاده شود، افزود: سد میمه پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصدی دارد.

بهرام نیا ادامه داد: واگذاری زمین‌ها در منطقه آزاد در دست اقدام است که فرصت خوبی برای صادرات، اشتغال و توسعه استان است و اشتغال قابل توجهی ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فاز نخست سامانه گرمسیری تکمیل شده، و فاز دوم نیز در آینده تکمیل می‌شود، افزود: پتروشیمی هلیلان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، و پتروشیمی دره‌شهر در مرحله تکمیل است که با افتتاح آن تحولی در حوزه اشتغال، انرژی و تولید استان ایجاد خواهد شد.

استاندار ایلام تاکید کرد: در دولت سیزدهم ۲۳۲ واحد از تعداد ۴۷۰ واحد نیمه‌تعطیل در استان راه‌اندازی شده است، در راستای چرخیدن چرخ کارخانه‌ها و واحدهای نیمه فعال و ایجاد اشتغال در استان تلاش جهادی داریم.

بهرام‌نیا افزود: ایلام، استانی غنی است که با وجود این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در آینده نزدیک از استان‌های برخوردار کشور خواهد بود.

کد خبر 747979

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی