Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمیتا رضایی نژاد، دبیر رویداد بزرگ نوجوانانه "از ۲۰"   از ثبت نام ۱۰۰ هزار نفر در این رویداد خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،  آرمیتا رضایی نژاد دبیر رویداد بزرگ نوجوانانه "از 20"  از ثبت نام 100 هزار نفر در این رویداد خبر داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

وی گفت: خوشبختانه کمتر از دو هفته از آغاز رسمی این رویداد بیش از 100 هزار نفر از نوجوانان کشور از این مسابقه استقبال کردند.

فرزند شهید هسته‌ای داریوش رضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: طی این مدت از سرود «از 20» همزمان با ولادت حضرت زینب(س) رونمایی و به تمامی پرستاران اهدا شد تاکنون پیش از هزار تشکل و کانون مخاطب از سراسر کشور به این رویداد پیوستند و از آن استقبال کرده‌اند.

رویداد مسابقه «از20» رقابتی فرهنگی بین نوجوانان است که با توجه به وضعیت موجود و محدودیت‌های کرونایی و از 22 آذرماه آغاز شده است و مخاطبــان آن می‌توانند پــس از ورود بــه پایگاه الکترونیک این رویداد  به آدرس AZ-BIST.IR و ایجــاد حســاب کاربــری، بــه صــورت هفتگــی در قالــب تولیــدات و محصــولات فرهنگــی بــا ابعــادی زندگی تراز انقلاب اسلامی، آشــنا شوند و از هدایای مختلف این طرح فرهنگی بهره مند شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای هسته ای شهدای هسته ای رضایی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیم‌های فولاد و تراکتور در حالی برگزار خواهد شد که هواداران تیم میزبان در تدارک استقبال پرتعداد از تیمشان هستند و احتمالا بیشتر ظرفیت ورزشگاه فولاد آره نا را پر خواهند کرد.

در همین حال باشگاه فولاد برای برگزاری یک کنسرت موسیقی برنامه‌‌ریزی کرده و حامد نیسی، خواننده عرب زبان، برای هواداران این تیم اجرا خواهد داشت.

این کنسرت دو ساعت پیش از شروع بازی برگزار خواهد شد و هواداران فولاد می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ از این برنامه مفرح استفاده کنند.

این خواننده عرب زبان پیش از این نیز یک‌بار در استادیوم فولاد آره‌نا اجرا داشت.

باشگاه فولاد همچنین نزدیک به ۴۰ اتوبوس برای ایاب و ذهاب هواداران این تیم در نظر گرفته است.

دیگر خبرها

  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس | اجازه ساختن آهنگ داده می شود؟
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی