Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@08:53:35 GMT

اختصاص تابلوهای تبلیغات شهری به سواره های پیاده

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۰۹۴۰

اختصاص تابلوهای تبلیغات شهری به سواره های پیاده

تابلوهای تبلیغات شهری این ماه به موضوع "سواره‌های پیاده" با محوریت آداب سوار شدن مسافر در تاکسی اختصاص یافت.

به گزارش ایمنا، رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی با بیان این خبر گفت: امسال از ۲۶ آذر تا ۲۹ دی موضوع تاکسی و تاکسیران‌ها، آداب سوار شدن مسافر در تاکسی و رعایت مسائل اجتماعی و فرهنگی در جمع مسافران از سوی اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد رضایی با بیان اینکه طرح‌های گرافیکی این ماه تبلیغات شهری با عنوان "سواره‌های پیاده" ارائه شده، افزود: پیاده به کسی می‌گویند که به لحاظ فکری متوجه موضوع نیست باید اصولی را رعایت کند و زمانی که سوار تاکسی می‌شود با موبایل بلند صحبت می‌کند، ماسک نمی‌زند و به حد قانونی خود قانع نیست.

وی تصریح کرد: این چهار طرح کاریکاتوری با چاشنی طنز آمیخته شده که از ۱۴ دی ماه بر روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهری در سطح شهر اصفهان نصب شده و مورد توجه شهروندان قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای دریافت طرح‌های تبلیغات شهری می‌توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

کد خبر 466643

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سواره های پیاده تبلیغات شهری تبلیغات شهری اصفهان شهرداری اصفهان اصفهان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تبلیغات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

سازمان تاکسیرانی تهران در واکنش به این اتفاق اعلام کرد: راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی و اظهار پیشیمانی کرده؛ طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

دیگر خبرها

  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • ببینید | تاکسی‌های خودران به خیابان آمدند!
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • شهر را تقدیم تاس‌اندازها نکنیم