Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین معروفی گفت: به مناسبت هفته مقاومت و سالرگد شهادت سپهبد شهید سلیمانی هزار و 832 سری جهیزیه و به ارزش ریالی هر مجموعه بیش از 20 میلیون تومان تهیه شد که ارزش ریالی مجموع جهیزیه ها 36 میلیارد و 640 میلیون تومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی، عصر امروز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدا و به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری گفت: از هفته بسیج رویکرد کمک مؤمنانه با تشکیل قرارگاه های خاص تغییر کرد و موضوعاتی همچون آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، تهیه جهیزیه، ایجاد اشتغال خُرد، مسائل آب، معیشت خانواده ها و موضوعات فرهنگی در این راستا اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه مسئله ازدواج، موضوعی است که در استان و به ویژه در مناطق شرقی و جنوبی باید به آن رسیدگی شود، عنوان کرد: خانواده ها برای تأمین جهیزیه مشکل دارند و بر همین اساس به مناسبت هفته مقاومت و سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در قالب کار قرارگاهی بین سپاه ثارالله، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد شهید سلیمانی افراد مد نظر در سطح استان شناسایی شده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: مجموعا هزار و 832 سری جهیزیه و به ارزش ریالی هر مجموعه بیش از 20 میلیون تومان تهیه شد که ارزش ریالی مجموع جهیزیه ها 36 میلیارد و 640 میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه 12 الی 16 قلم کالا در هر سری جهیزیه وجود دارد، ابراز کرد: یخچال و فریزر، تلویزیون 32 اینچ، جارو برقی، ماشین لباسشویی، بخاری گازی، فرش دوازده متر، چرخ گوشت، سرویس چینی، سرویس قاشق، پتو دو نفره و ... از جمله کالای موجود است که در اختیار عزیزان قرار می گیرد.

سردار معروفی با بیان اینکه در حال حاضر 100 سری جهیزیه به صورت نمادین برای خانواده ها ارسال می شود، اظهار کرد: مابقی جهیزیه ها با هماهنگی های انجام شده در اختیار شهرستان ها قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه تا پایان سال دو مرحله دیگر توزیع جهیزیه در دهه فجر و روز پاسدار خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: از مسئولان ادارات کل استان خواستاریم که این کار خیر فرهنگی را در ادارت کل ساری و جاری کنند؛ چرا که در ادارات ممکن است خانواده هایی باشند که در تأمین جهیزیه مشکل دارند؛ بنابراین ادارت با رعایت عزت خانواده ها این کار خیر و انفاق را انجام دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیون تومان سری جهیزیه خانواده ها ارزش ریالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در اقدامی عوام فریبانه با به تصویر کشیدن یکی از آزادشدگان از سوی گروه های مقاومت فلسطینی ادعا کرد: تا زمانی که همه گروگان ها (اسیران) مانند «ابیگل» (Abigail) که توسط (مقاومت اسلامی فلسطین) حماس از خانواده های خود جدا و نگهداری شده اند، به آغوش خانواده های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت!

رئیس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن شرایط طاقت فرسای هزاران اسیر مظلوم فلسطینی در بند اشغالگران قدس در این خصوص مدعی شد: به آنها قول می دهم. به خانواده های آنها قول می دهم.

این در حالیست که «جو بایدن» تصویری از دیدار خود با «ابیگل» که توسط گروه های مقاومت فلسطینی آزاد شده است را در این پیام عوام فریبانه به اشتراک گذاشته است!

کد خبر 6090369

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد