Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به مناسبت هفته مقاومت و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی هزار و ۸۳۲ سری جهیزیه تهیه شده و توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی سه شنبه (16 دی) در مراسم توزیع هزار و 832 سری جهیزیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی و پورجعفری، گفت: از هفته بسیج رویکرد کمک های مومنانه تغییر کرد و با توجه به مشکلات ویروس منحوس کرونا در معیشت، از هفته بسیج با تشکیل قرارگاه های خاص این حوزه تغییر کرد و یکی از موضوعاتی که به آن اضافه شد بحث آزادسازی جرائم غیرعمد بود که در 2 مرحله انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: همچنین ازدواج آسان، تهیه جهیزیه، کارهای اشتغال خرد، بحث آب و مسائل معیشتی خانواده ها از دیگر کارها بود.

 

 

 

وی با بیان اینکه یک موضوعی که در استان به خصوص در منطقه شرق و جنوبی استان به شدت به آن نیاز داریم، بحث ازدواج جوانان است که مشکل تأمین جهیزیه دارند، افزود: به مناسبت هفته مقاومت و سالگرد شهادت شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی با هماهنگی که در قالب یک کار قرارگاهی فی مابین سپاه، بسیج سازندگی، کمیته و بنیاد شهید حاج قاسم انجام شد، با شناسایی که در سطح استان شده مجموعاً امروز هزار و 832 سری جهیزیه تهیه شده که توزیع می شود.

 

 

سردار معروفی با بیان اینکه برای هر سری جهیزیه بیش از 20 میلیون تومان هزینه شده است، ادامه داد: برای این هزار و 832 سری جهیزیه بالغ بر 36 میلیارد و 640 میلیون تومان هزینه شده است که بین 12 تا 16 قلم کالا در این سری جهیزیه شامل یخچال فریزر، تلویزیون 32 اینچ، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، جاروبرقی، بخاری گازی، فرش 12 متری، چرخ گوشت، سرویس قابلمه، سرویس چینی، سرویس قاشق، پتوی دو نفره است که توزیع می شود.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: امروز به صورت نمادین 100 سری جهیزیه را آماده کردیم و خانواده ها مشخص شده که این سری جهیزیه به سراسر استان می روند و تحویل خانواده ها می شود و مابقی جهیزیه ها با هماهنگی هایی که انجام شده در اختیار شهرستان ها قرار می گیرد و بعدا" توزیع خواهد شد.

 

 

وی گفت: این آخرین کار سپاه، بنیاد و کمیته امداد نیست و ما این کار را ادامه می دهیم و تا پایان سال یک مرحله دیگر در دهه فجر اقدام خواهیم کرد و مرحله دیگر هم در هفته پاسدار و روز ولادت امام حسین(ع) خواهد بود.

 

 

 

 

وی خطاب به مسئولین ادارات و مدیران کل گفت: امیدواریم این فرهنگی که گذاشته شده و فرهنگ خیرخواهانه ای هست، در تمام ادارات خود ساری و جاری کنند و خانواده ها را شناسایی کنند؛ در ادارات ما کسانی هستند که در تامین جهیزیه مشکل دارند و خود اداره باید پا پیش بگذارد و کار انفاقی انجام دهد و عزت خانواده ها را مراقبت کند.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه خطاب به خیرین افزود: آمادگی داریم که خیرین هر چقدر پول هزینه کنند را با نظر خودشان اجناس تهیه و توزیع می کنیم و انتظار داریم که هم مدیران کل این قضیه را جدی بگیرند و هم خیرین به ما کمک کنند.

 

 

 

وی با اشاره به ویژگی مردمی بودن شهید سلیمانی، اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد به پاس حرکت بزرگ مردمی و مومنانه این مرد بزرگ که جان، آبرو و خون خود را برای مردم ما داد و ملت ما را عزیز کرد، ما هم در راستای این روحیه بزرگ مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی این حرکت شروع کردیم و انجام می دهیم.

 

 

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی ضمن تسلیت ایام دهه فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سلیمانی گفت: جا دارد که به سپاه قهرمان، کمیته امداد خدوم و مخلص و به بنیاد پربرکت سردار عزیز شهید سلیمانی تبریک عرض کنم که در یک مشارکت و گام جدی در خصوص تشکیل زندگی هایی که هر کدام می تواند یک ثمراتی داشته باشد که سلیمانی هایی را تربیت کند، گام بسیار بلند و رفیعی برداشته و این حجم جهیزیه ها تهیه شده و به نقاط محروم استان ارسال می شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان کرد: در شرایط فعلی که تهیه جهیزیه بسیار سخت و سنگین برای برخی از خانواده ها است این کار می تواند کمک بزرگی هم برای تسهیل ازدواج و هم برای تشویق جوانان دیگر به امر ازدواج باشد و امیدوارم این مشارکت ها ادامه پیدا کند و ما بتوانیم پوشش بیشتری داشته باشیم.

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع جهیزیه لشکر ۴۱ ثارالله سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان حاج قاسم سلیمانی سری جهیزیه خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت