Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بوکس آسیا با انتشار گزارشی، به روند آماده سازی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات جهانی انتخابی المپیک توکیو پرداخت.

به گزارش ایسنا، سومین دور اردوهای تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران از روز شنبه ۳ آبان، با حضور ۹ بوکسور در جزیره کیش آغاز و به مدت دو هفته پیگیری شد که فدراسیون بوکس آسیا، امروز (سه‌شنبه) ۱۶ آذر با انتشار گزارشی نسبت به این اردو واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه رسمی asbc دردمورد این اردو نوشت: ایران اردویی را با ۹ بوکسور در جزیره زیبای کیش برگزار کرد که در جمع این نفرات بوکسورهای المپیکی چون دانیال شه‌بخش و سید شاهین موسوی نیز حضور داشتند. ایران از مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا و اقیانوسیه دو سهمیه کسب کرده است و اکنون هدف آن‌ها مسابقات انتخابی جهانی در ژوئن ۲۰۲۱ است.

آخرین دوره مسابقات قهرمانی بوکس ایران اواخر سال ۲۰۱۹ در شهر ارومیه برگزار شد. این شهر که در استان آذربایجان غربی ایران واقع است، قصد داشت یک رویداد بین‌المللی را در ماه فوریه ۲۰۲۰ برگزار کند ولی به دلیل شیوع گسترده Covid-۱۹ در سراسر جهان لغو شد. اکثر دعوت شدکان به اردوی کیش نیز از همان قهرمانان مسابقات کشوری ایران در سال ۲۰۱۹ بودند.

فدراسیون بوکس آسیا که در این گزارش توجه‌ ویژه‌ای به عملکرد دانیال شه‌بخش بوکسور ۲۰ ساله و المپیکی تیم ملی ایران داشته است، درباره او ‌نوشت: شه‌بخش در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۸ بوداپست به مرحله یک چهارم نهایی رسید و در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به میزبانی امان عملکرد درخشانی داشت. او اولین بوکسور ایران شد که با استفاده از سرعت پا و ضد حمله به بازی‌های المپیک توکیو راه یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی بوکس ایران بوكس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا

امروز جمعه، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.

فردا شنبه، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده به مصاف حریفان خود می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت