Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ زنی های متعدد مدیران و نماینده پیشین بویراحمد و دنا در زمان منتهی به انتخابات دوره گذشته فقط نشان از یک شانتاژ تبلیغاتی بوده که امروز به سرانجام نرسیدن این پروژه ها باعث گیر به چالش کشیده شدن مسئولان اجرایی در اتمام آنها شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پروژه های مستهلک" شاید واژه ای باشد که برای برخی از پروژه های عمرانی در شهر یاسوج ملقب به پایتخت طبیعت امروز بر روی زبانها ساری و جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال می توان به افتتاح نیمه کاره پل سوم بشار با کلی کبکبه و دبدبه بعد از یک دهه اشاره کرد، پلی که رویه تخریب در پیش گرفت حتی سقوط دستک یک قسمت از این پل خاطره تلخی از افتتاح نیمه کاره در ذهن شهروندان تداعی می کند.

یا حتی بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج که قریب یک دهه طول کشید تا به افتتاح برسد و همچنان بعد دوسال از افتتاح با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و در ایام ویروس منحوس کرونا نشان داد که این پروژه ها فقط برای نشان دادن یک شانتاژ تبلیغاتی افتتاح شده اند.

از سوی دیگر هم پروژه های مستهلک شده و به افتتاح نرسیده ای در این شهر وجود دارد که هرکدام باید راه هزار روزه و گویی هزار ساله را برای افتتاح سپری کنند و بعد از سالها و سانتاژه تبلغیاتی به افتتاح برسند، در این خصوص می توان به پروژه تله کابین بشار به کاکان و حتی پروژه بزرگ موزه یاسوج و ریل قطار اشاره کرد.

پروژه های لفظی و بر روی کاغذه مانده را شاید بتوان لقبی جدید برای برخی از پروژه مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد دانست.

قریب 5سال پیش در مهر ماه سال 95نماینده پیشین بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی،خبر از احداث و حتی کلنگ زنی پل پنجم بشار در منطقه نره گاه یاسوج داد، پلی که به گفته بسیاری از کارشناسان میتوانست تصلی بخش قسمتی از ترافیک عمده در این منطقه باشد.

به گفته زارعی نماینده پیشین بویراحمد و دنا این پروژه 24ماهه و با بودجه ای 7میلیاردی میتوانست به عنوان نگینی در این منطقه باشد و مشکلات مردم منطقه نره گاه و روستاهای اقماری آن را برطرف کند.

امروز بعد از قریب پنچ سال از کلنگ زنی این پروژه هنوز هیچ عملیات عمرانی برای احداث این پروژه در نظر گرفته نشده و این پل که به عنوان پل پنجم بشار نیز لقب گرفته بود همچنان بدون هیچ گونه عملکرد عمرانی رها شده است و فقط نام آن بر روی کاغذ مانده است.

اما جای سئوال اینجاست که این پل بزرگ آن هم بر روی رودخانه بشار که ساخت پل سوم آن قریب 15سال به درازا کشد، به گفته کارشناسان وقت می توانست با بودجه 7میلیارد ریالی آن هم در 24ماه به سرانجام برسد.

متأسفانه وعده های بدون کارشناسی در زمان مدیران و حتی برخی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در چند سال اخیر موجی از ناامیدی را بین برخی از شهروندان به وجود آورده که باید این مدیران و نمایندگان امروز جوابگوی این وعده ها و قول های خود باشند.

در اینجا فقط باید به یک جمله بسنده کرد که آقای نماینده چه زمانی را برای به اتمام رساندن این پروژه در نظر گرفته بودید،24ماه یا 24سال؟


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • کلنگ زنی دومین سرای دانشجویان متاهل در یاسوج
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود